CITARASA RINDUAN

Saturday, October 22, 2011

Siapppppp...


Alhmadullilah, syukur…… siap sudah tempahan yang perlu ku hantar jam 12 tengahari tadi, dengan bantuan 4 pekerjaku semuanya menjadi mudah..

Kedai tetap beroperasi, tu yang ada kelam kabut sikit.. tapi tak apalah. Asal pelanggan dapat apa yang mereka mahu, karang majuk pitammmm daku.. hehehhe




Tempahan dah siap atas keretaku… so, aku pun dah hantarkan ke rumah pelanggan tersebut, tunggu jer beliau sms untuk sahkan keenakkan rasanya…..hahaha

Moga2 majlis beliau berjalan dengan lancar amin……..

15 ulasan:

cik cek said...

Yap2...ccek sampai duluuuu....he he...kalaula rumah ayu dekat sini...boleh gak order ngan Ayu bila nak buat majlis apa2 kan....:D

Along Maklong said...

memang ligat sungguh adik maklong nan sorang ni.. beruntung sungguh dapat menantu macam ayu.. masak kat kedai.. masak untuk orang oder.. masak kat rumah lagi.. semuga sentiasa diberkati..

maklong hari tu dapat tempahan roti jala tak banyak mana pun.. tak leh tidor malam.. hahaha.. lawak sungguh kan..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Bila la nak rasa masakan Ayu ya.. Pakkal je Ayu nun jauh kat sana.. Berangan nk singgah kedai Ayu pun sampai skrg tak tercapai lg. Tp azam tu tetap ada Ayu.. hehe..

Ros said...
This comment has been removed by the author.
Lelord said...

pheeweeet...bak sebungkus

alexa yussida said...

hantar ke moscow jugak bole?:P

cucu umie said...

ayie nak tmph lh mcm nie kak..hehe *gurau jer..

~izan~ said...

mesti lega kan kak bila dah siap semua tempahan... =)

azieazah said...

Syukur. Rasa lega, kan?

Nur-nba said...

Legaaa... banyaknya lauk... Ermm Majlis apa tu?? Musim cuti sek dah tiba.. tentu Ayu tak menang tangan nak siapkan order pelanggan.

Daddy Ziyyad said...

Wife saya nak buka restoren...mungkin satu hari nanti kami akan singgah ke restoren Ayu..jumpa suai kenal, dan tanya pengalaman Ayu...

Huszaini said...

bila laa nak singgah sini yer.. tak berkesempatan langsung haritu masa balik kota tinggi.. InsyaAllah satu hari nanti mesti singgah!

jemarisuri said...

alhamdulillah smua dh selesai kan...time sy dulu2 pernah jugak ambil upah buat masakan utk lunch...puya la berdebar2 kot2 tak sesuai ngan selera mereka tapi alhamdulillah smuanya ok...lega...hehe

Fatin Mraz said...

jadi bagaimana feedback nya.. hehee.. selalu customer akan sms yer..

Ros said...

Salam Ayu,

Cemburu Kak Ros tengok Ayu ni,cekap sungguh dalam bab masak memasak,Kak Ros ni nak masak kat rumah pun dah kalut.