CITARASA RINDUAN

Friday, October 14, 2011

Kisah di KPJ dan toys baru...

Pembetulan dek kerana aku tulis pakcik En zalie ada kawan2 yang dah tersalah komen tentang kesihatan en zalie.. adeh!! (aku tak marah pun sebab aku pun faham kadangkala kita terbaca entry secara lajuu....)

Alhamdullilah, kesihatan en zalie semakin hari semakin sembuh.. 

Sebenarnya kami melawat pakcik en zalie, nak kata pakcik tak gak kan… sebab pakcik en zalie a.k.a atok ajib nie tersangatlah muda.. hhahahhaha.. memang muda sangat, beza umur pun hampir 5 tahun dengan en zalie..




Dah boleh senyum kan??? Syukur.. pakcik En zalie hanya tunggu paras darahnya naik sikit agar dia boleh dcaj esok hari…

Singgah sebentar beli toys baru untuk umai… okeylah… dia hanya minta si pakcik rabbit yang giginya tinggal dua…. Sangat comel, ada lampu….. terang bilik malam nie dengan toys umai nie… hahaaa...


Dalam perjalanan pulang.. MIL dengan Umai memang suka sarung cermin mata hitam… aku??? Tak pakai pun, sebab aku rabun.. tak ada masa nak guna contest lens lepas tu pakai rayban bagai.. hahahha………



4 ulasan:

Mat Gebu said...

Bila nampak rebit tu..teringat kak ummi kuantan..toing!!...toing!!

dieya said...

comel nyer umai dgn spek besar.. macam artis!

~izan~ said...

comeynya umai..dgn spek oren tu =) kiut!

azieazah said...

Kalu nak mengelak kekeliruan sebegitu berlaku lagi, elok next time terus jer bubuh nama pakcik tu dan juga terangkan hubungan dia dgn keluarga AYU.

Spek hitam? amboiiii.... sweet!