CITARASA RINDUAN

Tuesday, October 25, 2011

Aku tak penyeGan~~ hahahhaha


Aku sangat stress hari nie, masalah tentang tanah yang en zalie dapat bagi generasi felda ke 2,  ingatkan dah sattle, sekali jer… selepas masak, aku kena pi ke pejabat tanah, kena dapatkan sijil carian rasmi dan pengesahan pesuruhjaya sumpah… 

Minta MIL jagakan chesier, lauk pauk aku dah siap masak... sebenarnya kes nie dari tahun 2005 hingga sekarang masih belum ada pemaju yang boleh buatkan rumah… adehhh!! lambatnya...

**********************
Bila berdepan dengan pekerja kerajaan, uniform aku dah bertukar, dari berbaju T dan berseluar, ku sarungkan baju kurung.. tapi tulah kan……… nak cepat punya pasal aku masih lagi sarung kasutku yang memang khas di citarasa rinduan….

Nak tau macamana kasut ku tadi??

Tara!!!!!!!

Casper Boo Collage shoes

Kredit to google, aku punya kasut casper warna hitam biru… huhuhuhu


PS: mujur boleh labuhkan baju kurung aku, alaH.. Akukan wanita yang tak berberapa nak penyegan orangnya!! Tak kisah punnnnn.. hahhahah


25 ulasan:

~ yus ~ said...

hehe..baju kurung dgn kasut tu??

memang kelasss...

ala tak kisahnya, asal sopan cukup kan..

diana said...

itu gaya gadis2 sekolah tu ayu..
baru nampak awet muda..
ekekkke

missbby said...

oklah tu, rock apa..hehe, kalau saya pun takde hal ayu..

Fara said...

Eh, sy klu pku kasut tu dgn baju kurung....mmg takdehal punye! Hiks~

Yana Shaiful said...

bt xtau je lah kak Ayu..pkai kasut gak kan..klu xpkai br ada sedikit malu hihii

Ati Masrif said...

apa saje janji sopan
kat bawah tu tak nampak pun :)

Sis-Lin said...

Paling tak pun ayu, owang kata 'fesyen terkini' jeeee hehehehe

#ketawa sopan...:p

gadisBunga said...

kite geng! saya penah pakai baju kurung dgn kasut joging saya *sebab time tu dah takde kasut lain dalam kete. heheheh~

Along Maklong said...

ayu..
tau tak orang belah utara cakap penyegan tu kan pemalas.. hehe..
walau apa pun ayu pakai.. ayu tetap ayu.. kan..?

Acik Erna said...

Ayu..tak de yang nampak pun..he he

cucu umie said...

hehe...hai sis pakai kasut remaja ker..heeh *wing3x btw, sesuai shje..

cik pulau said...

perhhhhh....
hebattt...
mantap gtu..

cik cek said...

Sesuai je Ayu...janji kita selesa kan..kan..:D

insan_marhaen said...

mesti terasa macam orang muda!

siti murni said...

kelass ko ayu..kihkih...

belasah je ayu...saya pun kadang-kadang main hentam je..tambah-tambah lagi kalau nak cepat...yang penting senang bergerak..

Nur-nba said...

Its ok la tu Ayu.. bukannya nampak hehe... Lawaklah Ayu ni.. (",)

Kazman & Sue said...

ini kasut boleh buat cari makan wooo...

alinac lover said...

heee terbaekk lah akak

eelobor said...

ko tuh memang beb....

IMANSHAH said...

asal jangan kaki ayam udah

Fatin Mraz said...

hehee..wat to do kan.. oke jer tuh...

senyumSOYA said...

heheh..kool la akak...comel pun ada gak..^^"

Niena Pengembara Ilahi said...

dulu igt penyegan tu org yg segan

Zul Fattah said...

memang style r.. haha.. ramai budak u pakai cam ni jugak..

wan nurul hezrina said...

baju kurung ngan kasut..stail masa nurul kat u dulu..selesa gak=)