CITARASA RINDUAN

Saturday, October 15, 2011

Terima parcel, namun siapakah pemiliknya??

SUNGGUH,., pagi ini dalam jam 10.40  pagi ku terima sebuah parcel… kalau nak diikutkan aku tak pernah lagi menang giveaway atau apa2 contest…

Namun, bila tertera namaku, sudah semestinya itu adalah hak ku…




Bila ku buka satu2 kesemua cendermata, ku sangat suka.. Namun, sejujurnya yang ku cari adalah sepotong tulisan yang menunjukkan siapa pemiliknya.. hampa akhirnya bila tiada apa2 yang boleh ku agak siapa yang mengutuskan parcel itu.. hanya namanya dan alamat rumahnya.. jua tanpa nombor telefon..



(cenderhati dari negeri Jepun atau barangkali dari China, terdapat kuaci (bunga matahari yang kering) jua beberapa FM didalamnya selain sebuah pasu yang sangat bermutu tinggi buatannya..)



Terima kasih kepada pemilik yang bernama Zubidah, tiada kata2 lain yang boleh ku katakan, selain itu.. dan sangat2 terharu dengan persahabatan itu..

Selingan: sekiranya kalian yang bernama Zubidah sila email daku ke umairahayu@yahoo.com



17 ulasan:

Aku Ibu Muda said...

peminat dalam diam kot...hehe

Sunah Sakura said...

wahhh...saya nak bagi alamat jugak lah macam ni!!!

Citarasa Rinduan said...

AIM--
ayu dah puas fikir. dah puas tanya kawan.. siapalah orangnya

sunah--
hairan tu,tang alamat, salah.. sebab ruhayu razali, walhal nama sis yang betul adalah hanya di FB.
kalau ada orang nak alamat sis bagi yang penuh.....

alinac lover said...

alahai..best nya kakkkkk

Diana @ Melley Mey said...

wah seronoknya dapat hadiah...hehhehe...

Cheq Sue said...

ayu, cam emping aje tu.. ingat x amklong nye n3 dulu...

Zul Fattah said...

peminat misteri kot kak? haha..

ziraziz said...

ada secret admirer la akak ni...

errr, sy nk tukar nama jd zubaidah la hehe....

Kalamhati said...

waahh peminat misteri tuuu..

Along Maklong said...

ayuuu..
maklonglah.. dah hantar email.. tak taulah sampai ke tak.. maklong ni tak berapa cerdik email2 ni.. huhu..

Niena Pengembara Ilahi said...

wahh akak..... :)
bertuah.... best akak ni...slalu dpt give :)



pssss..peminat kot?

azieazah said...

Memang dari luar negara kah?

Wahhh mujur pasu tu tak pecah. Syukur selamat sampai.

Agaknya peminat misteri tak?

Oh, sekarang dah boleh amik alamat dia!

ibuintan said...

wah... untung lerr, ada peminat yg spesel


tu alamat betul ke? poskod silap kot

~izan~ said...

rezeki memanjang akak ni..bagus tu kak..murah rezeki selalu.. =)

cik pulau said...

admire tu kak..hehehe
asyik dapat hadiah je akak ni..jelezzzz

aDisH.sHidA said...

rezeki tu kak ayu.....

Amy Syaquena said...

wah bestnya kak ,a syik dapat ahdiah je nie hehe...