CITARASA RINDUAN

Thursday, October 13, 2011

Doa supaya dikurniakan Anak

Salam pagi khamis sahabatku semua,

Semoga kita sentiasa diberi perlindungan, supaya kita sentiasa dipelihara hati olehNya, bagi setiap insan yang bergelar suami isteri, pastinya kalian mengharapkan zuriat untuk melengkapkan kebahagian rumahtangga kalian…

Sesungguhnya andai benar dia menentukan ada atau tidak, sebagai hambanya redhalah dan yakinlah dia maha penyayang lagi maha pemurah…

Usaha dan terus berusaha selagi hayat dikandung badan, sesungguhnya Dia tidak suka akan orang yang putus asa….




رَبِّ لاَ تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنْتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ

Maksudnya : "Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat); dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi"
(Al-Anbiya' : 89)

16 ulasan:

azieazah said...

Aminnnn...


semoga doa dimakbulkan.

eelobor said...

Amiin....

p/s: aku menunggu perkembangan terbaru beb.....

BEN ASHAARI said...

aminn... teruskan berdoa dan bersabar ..


Jangan putus asa ..

missbby said...

insyaallah Tuhan Maha Mendengar, ada rezeki tu nanti..

JunAina said...

aminnn...insyaallah berusaha dan bertawakkallah...

Kakzakie said...

Bermacam doa, usaha dan tawakkal dah dilakukan tapi macam kakak ipar kakak sampai sekarang anak angkat pun berkali-kali asyik tergendala. Besar ujiannya Ayu.

Moga satu hari dia beroleh apa yg dihajatkan

ct N honey said...

semoga yg belum dpt anak tu, akan dipermudahkan dgn membaca doa ni,..

ann said...

Amin..
Insyaallah akan termakbul suatu hari nnt..

bujal X said...

doa kena diiringi usaha~he~~

Fara said...

Kita usaha, Allah tentukan. Syukur dgn apa saja yang dikurniakan utk kita.

Aku Ibu Muda said...

mudah2an ada rezeki buat akak :)

sahromnasrudin said...

amiinnnn...ALLAH jua yang MAHA MENGETAHUI

erienz said...

amin, insyaallah...

cik cek said...

usaha...berdoa...tawakkal...
Insyaallah.....

azian said...

ade rzeki...insya ALLAH....sy nak tambah jugak tp bukan sekarang laaa kak...huhuhu

Amy Syaquena said...

Semoga dengan membaca doa ini selepas solat doa bagi mereka yang senasib dengan diri ku akan di makbulkan olehNya...amin~