CITARASA RINDUAN

Monday, October 17, 2011

Bercuti lagi..

Entry ini nampaknya adalah keputusan yang paling pahit perlu ku kongsi dengan kalian.. namun, ku tahu.. kehidupan yang hakiki adalah yang lebih utama…

Bukan bercuti bermaksud terus melupakan sahabat alam maya, namun.. ada kesempatan, insyallah pasti ku akan layarkan khabar berita buat kalian..

Salam sayang buat penghunjung blog citarasa rinduan..

 

PS: Jika cutiku tak lama, aku akan curi2 update, jika lama.. mungkin ini entry terakhir hingga aku benar2 dapat menguruskan kehidupanku…



Selingan: moga urusanku dipermudahkan olehNya,.. amin

34 ulasan:

De'din said...

selamat bercuti :D

kakcik said...

Seperti biasa, kakcik akan berpesan supaya Ayu mendahulukan mana yang menjadi keutamaan dalam kehidupan. InsyaAllah, rakan2 yang mengenali tidak akan melupakan Ayu. :)

Amy Syaquena said...

selamat bercuti kak , pls jangan cuti lame2 ok nanti saya rindu akak..no akak saya dah ada nanti saya mesej2 akak ye...

Zul Fattah said...

semoga Allah permudahkan urusan akak dan keluarga..
Amin ya Robb

cik cek said...

Mudah2an ....segala urusan dipermudahkan....teman2 sentiasa memahami...selamat bercuti....

Zul Fattah said...

semoga Allah permudahkan urusan akak dan keluarga..
Amin ya Robb

eelobor said...

Selamat bercuti ayu... Insya Allah, semoga akan di permudahkan apa jua urusan ayu & keluarga

IMANSHAH said...

selamat ayu

Bigdaddyz said...

buat yg mana perlu dahulu...

~izan~ said...

slmt bercuti kak..izan pun mcm tu tak lama lagi..ada kepentingan lain huhu..nnt sempat2 kita roger2 yer kak ayu yg ayu =)

Mamamya said...

selamat b'cuti ayu...akak sentiasa mendoakan semoga segala urusan n masalah ayu dpt diselesaikan....insya'allah... dulukan mana yg penting n kami x akan lupakan ayu.


p/s: sebelum akak pindah melaka akak mesti nak singgah CR...

jeBateja said...

dengan DUKA CITA...cuti anda tidak diluluskan...sila memBLOG kembali...Ahakz....

anyss said...

Assalamualaikum,
Selamat bercuti...utamakan yang utama, moga kembali beblog dengan semangat yang baru

Yan said...

dah tekad ke.harap2 tak lama. yelah ada tanggung jeb yg lebih besar kan.

Woofer Storm said...

sis nak berehat ye??ermmm okey hati2 ye..semoga ketemu lagi...

takpe,utamakan yang penting dahulu...

msredcheesecake said...

Semuga urusan ayu di mudahkan, selesaikan apa yg perlu....

azieazah said...

All the best!

moga dipermudahkan segala urusan.

missbby said...

cutilah ayu..buat apa yang ayu rasa nak buat..utamakan apa yang perlu..seperti biasa kita tunggu ayu ok..

norhidana said...

selamat bercuti kak....
dana pun aritu cuti lama gk... huhuhu

tun_telani said...

busy ye kak.. semoga dipermudahkan semua urusan akak..

JunAina said...

alahai comelnya kucing tu...beri tumpuan kepada yang lebih penting. gud luck...

mama maman said...

Bersabar la ngan dugaan dan bercuti utk menguruskan yg lebih penting..moga beroleh keberkatan ye Ayu

munna said...

selamat bercuti Ayu..pasti kami semua akan merindui Ayu dan Citarasa Rinduan

Fara said...

Sentiasa merindui ketiadaan Ayu...

Daddy Ziyyad said...

tulislah semula bila dah ada kekuatan/semangat.

miloais said...

sesekali update lah ye...
macam iols... sokmo bz.. ada kelapangan baru update...

take care my dear fren!

Niena Pengembara Ilahi said...

slamat bercuti kak ayu :D



.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sibuk nampaknya akak kesayanganku ini.jg diri kak..adik ingat pekerja baru dah aa akak relaks sikit..huhu.muahhh sayang akak

wahida said...

dear, aku doakan ko sentiasa sihat yer...take rest...

nnt update tau kalau ada masa tu...

alexa yussida said...

gonna miss u akk..slmt bercuti dan jaga diri ye :)

kak zmah said...

Happy holiday?Dimana tu???

cik pulau said...

will wait till u come back sis..^^,

PCL n mmD said...

sesekali rasa kehilangan rakan maya di ruangan komen PCL, harap jgn la lama bercuti tu semoga dipermudahkan segala urusanmu.

diana said...

masih bercuti ke ayu???