CITARASA RINDUAN

Wednesday, October 5, 2011

Akhirnya Update jua.....

Assalamualaikum, hampir seminggu ku tidak menjengah blog mahupun bersua ke blog kalian.. terselit kerinduan nan membara disanubari ini… hampir 2 tahun ku mengenali dunia blogging, 100% kehidupanku kian berubah…

Bertukar2 pandangan, bertukar2 ilmiah dari sudut rohani mahupun jasmani.. sudah semestinya, saat berBW  ke blog kalian menjadi kemestian dalam hidupku selama ini… kadangakala kita bertukar jenaka, kadangakala kita bertukar duka dan kadangakala kita bertukar saguhati.. itu tandanya, kita sama2 suka, ada rasa dan jiwa dalam dunia yang sama….

Dan, sebab itu selama lebih seminggu ku tidak berblog kerana ada perkara yang lebih utama perlu didahulukan, terima kasih teman-teman khasnya yang sentiasa mengirimkan pesanan ringkasan SMS dan memberi sokongan kepadaku selama aku menyepi… tiada apa yang boleh kubalas hanya ucapan SEJUTA TERIMA KASIH… Kalian teman yang memahami…


PS: kerap terkesan dihati apabila membaca komen kalian…. Insyallah, panjang usia, ku akan singgah ke blog kalian…

Selingan~~terkejar2 daku menguruskan keperluan utamaku.. yang pasti akan ku kongsi kepada kalian pengalamanku bergelar perniaga kedai makan..

44 ulasan:

gedek! said...

kembali beraksi!

yeay!

azam said...

selamat kembali ye....

CT said...

Yeayyyy: Ayu dah kembali bersiaran..huhuhuhu

Sari Yusa Ibrahim said...

nasib baik Ayu tak sesat nak balik ke Citarasa Rinduan... hehehe. Akak lagilah Ayu, hmpir dua bulan tak mengentri.. huhu

lieynanilaz said...

selamat kembali...:)

Citarasa Rinduan said...

uncle gedek--
aduhai.... tiap kali perasan pelanggan rambut ala2 uncle terus ingat blog uncle

azam--
thanks azam

kak ct--
kak.......... rindu... thanks

Citarasa Rinduan said...

kak yus--
hahahhaha, mujur ingat jalan ya.. kalau idak, jauh melencong..

liey--
terima kasih

eelobor said...

tuh dia....

Gee® said...

salam yu, rindu laaa...

Sunah Sakura said...

fuhhh...fuhhh...*tiup habuk* hahahah~ :p

cik pulau said...

welcome back sis...
lalala~^^,

bujal X said...

kemain bizi kakak sorang ni~he~~hari ni blog saya ada karipap dengan pizza~keh keh~

mama maman said...

yes... welcome back ayu..:)

azieazah said...

Yess! akhirnya!

Ada apa-apa perbezaan? > tingat dialog iklan sabun FAB yang disebut oleh arwah Yusni Jaafar.

abah khalisha said...

welcome back!

CT NoArIzAh ArIs said...

Haii Ayuuuu... selamat kembali ke alam blogging..hihi!!

Amy Syaquena said...

welcome back sis , rindu bangat nak dengar coletah akak hehe....

tun_telani said...

welcome back kak ayu ^^

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
jeng2...

kak gee--
ayu pun rindu.. nie update time pelanggan kurang

sunnah--
hahhahha.. thanks tolong bersihkan hari2 ya dik

cik pulau--
hahhahahhahahha.. syuuuuuuuut!!

bujal--
kak kena terjah nie... heheh

mama yana--
thanks..
heheheh


kak azie--
ada......................
gigi ayu hilang 3.. hehee

abah khalisah--
terima kasih..

kak ct--
wah!!!
terima kasih..

amy--
rindu kamu juga,
lepas nie kalau kak celoteh tiap2 hari, wajib baca ya.. hahhahaha
PITAM!!!

Tun--
tulah dik, kembali walau ikutkan kak masih sibuk urus itu ini..
demi kalian semua..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam kak.
yg penting utamakan benda yg wajib urus.klu ada masa update ringkas2 tanpa gmbr pun takpe.upload gmbr tu kan mkn masa.klu bls jejak tu tak mampu pun takpe.janji akak dan keluarga sht adik dah cukup hepi.jg kesihatan ye.baby syafiq demam.huhu

Zaliedana said...

Kak Ayu,rindunyer ngan akak,welcome back kak..Kita kalo xberblog mesti rasa cam xlengkap kan,coz dah terbiasa..

missbby said...

seronoknya ada ayu ni...selamat kembali..

munna said...

welcome back ...ayu....

Izan Ishak said...

selamat kembali ayu!

kakcik said...

Semoga Ayu dan keluarga dalam keadaan sihat dan bahagia. Amin. :)

AdyBudika said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhh..rindunya!!! nak peluk!!!! errrr

IMANSHAH said...

selamat kembali

Zul Fattah said...

slamat kembali kak.. miss u to.. hehe

Zul Fattah said...

slamat kembali kak.. miss u to.. hehe

Zul Fattah said...

slamat kembali kak.. miss u to.. hehe

Zul Fattah said...

slamat kembali kak.. miss u to.. hehe

Fara said...

Selamat kembali berblog, Ayu!

Yeay!

mamaNoriz said...

welcome back!

kabare kak?

hehehe

Wanita Mutalib said...

kak ayu yang ayu!!!!!!!!!!!!!!


windewwwww!!!!!

Niena Pengembara Ilahi said...

slmat kembali kak ayu..

ps:nina pn baru kembali hari nie :)

Bigdaddyz said...

faham sangat....dah kool nanti on semula yer...:)

~izan~ said...

faham dah akak sibuk,saja je tanya2 hehe...rindu celoteh akak.. =)

Aku Ibu Muda said...

rindunyaaaaaaaa


welcome back!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

happy blogging ayu..
btol tu bila dh namanya jiwa blogger tu..mmg rasa x lengkap kalau sehari xdpt nak berblog kan..
xpe yg penting dahulukan yg utama dulu..

nyanyisunyi said...

selamat kembali ayu syg...

cik cek said...

Salam dik Ayu...

Lama bebeno tak menyinggah ke sini...dilanda virus M...he he...Ayu pekabo....kalau Ayu seminggu menyepi ..kira ok lagi tu...kak cek hampir 2 bulan..tu dia...betul2 menyepi...ni tgh usaha nak telan vitamin R byk2...kasi hilang itu virus M yang melanda...he he...

Ummi said...

Hahaha...Ayu, akak pun camtu la kot...majuk seminggu je kot...pastu gataiii2 pale nk mikir, gatai2 tgn nak buka blog..pastu gatai2 jari update...hahahaha, caiyoook Ayu..

NadiRah said...

rmainye komen...
ramainye rindu kat akak..
jeles...huhuhu

kasih suci said...

selamat kembali kak ayu..