CITARASA RINDUAN

Sunday, February 27, 2011

Siapa kata aku kurang berceloteh??

Hah!!! Terkedukan?? Siapa bilang aku tak pandai berceloteh?? Buktinya:-
 AKUANAKPAHANG
Sekalung tahinah dan terima kasih buat 10 orang sahabat yang paling rajin berceloteh di blog akuanakpahang.blogspot.com pada bulan Feb. 2010. Jom kita terjah blog dia orang :)
·                     zulkbo (58)
·                     relevan (54)
·                     cemomoi (47)
·                     Anak Ulu Cheka (42)
·                     Miecyber (35)
·                     sahromnasrudin (31)
·                     Citarasa Rinduan (30)
·                     Cik SHiNJU (28)
·                     Jejaka Desa (23)
·                     ozzy (18)

Terima kasih tidak terhingga pada mereka semua :) untuk anda yang lain boleh juga terus berceloteh disini insyaallah nama blog anda akan saya perkenalkan nanti :)


PS:Hah!!! Betulkan???

Rangking ke 7 tu..
Terima kasih jua untuk akuanakpahang yang banyak berkongsi ilmiah kepada kami semua..semoga ukhwah kita berkekalan selamanya…insyallah..


7 ulasan:

cik pulau said...

wahh.. banyak celoteh juga akak yer.. hehe..
cik pulau pun nak celoteh banyak2 gak la kat sini..
mana la tau.. untung sabut timbul..
untung batu tenggelam..kan??
lalala~ ^^,

Citarasa Rinduan said...

cik pulau..selamat malam..
kak suka perubahan pd blog cik pulau..awal2 kenal blog cik pulau...skrg dah banyak perubahan yang positif

thanks selalu singgah ke blog citarasa rinduan..kak sayang kamu

jeBateja said...

eh kak...sayang cik pulau jer ke....jeng...jeng.....ahakz....

cikgu isza said...

siapa yang kata ayu?
ajak dia duduk sehari dengan ayu.. pasti dia tak tahan..
heheh..
guwau2 jerk yer..
:)

Citarasa Rinduan said...

jebAT...
sayang kamu jua..hahahha


cikgu isza--
hah!!..jom ke blog akuanakpahang..pasti cikgu tertawan dengan entry beliau..

ainnoraini said...

baru coloteh kat alam maya yer kan ayu...kalau dialam nyata...lagi la peramahkan...

selamat malam...

Gen2Merah said...

wahh, caya lah kak.. Gud lak