CITARASA RINDUAN

Monday, February 28, 2011

Gegar blog ke 153 - Woofer Storm Crew


 Woofer Storm Crew
Lah!!! Rupa-rupanya dah lama aku usya blog beliau…
Sungguh tak sangka, semakin bagus blog beliau

Jom, GEGAR kesana…macam-macam cerita yang ingin dikongsinya

PS: bagi aku, kalau bersua blogger lelaki yang berblog dan syer entry yang menarik…terus aku tertawan….kan..kan? tak caya tanya jebat!!

3 ulasan:

Sunah Mohammad said...

hehe..dia ni rajin gak datang blog saya...:)

Citarasa Rinduan said...

sunnah--
kak kan, dah lama tak singgah sana, mmg dah banyak berubah..kawan2 pun ramai...

thanks sudi ikut GEGAR BLOG ANDA

Woofer Storm said...

thank sis...
maaf la,jrg mai..benar kata org,smkin bnyk follower,smkin bnyk hati kita nak jaga..rasa nak mati bw satu2..hahaaaa

cool gak la kat sni..heeee