CITARASA RINDUAN

Monday, February 21, 2011

Gotong Royong Sekitar Tabika KEMAS F SG SAYONG

Alhamdullilah. Pagi tadi dalam jam 8 pagi sehingga jam 11.30 pagi, aku dapat menghadirkan diri ke tabika KEMAS, untuk aktiviti gotong royong…..

Mulanya selepas siapakan menu sarapan di citarasa rinduan terus pulang ke rumah untuk siapakan umai ke sekolah, boleh pula baru perasan ada sekeping surat untuk ibubapa/penjaga di jemput untuk membersihkan sekitar tabika/

Sabor jerlah……….ini kes terlepas pandang? Atau Umai tak serahkan surat?...

************************
Apa pun, kerja-kerja kebajikan/sukarelawan nie memang aku suka…………so……jom.. layan gambar-gambar yang diambil oleh guru kelas umai untuk kenanganku..






Cat warna pink dan putih….aku sapu cat ikut selera aku, harap-harap ibubapa tabika tak gelakkan aku..hehehehheh

Walau first time aku mengecat dinding/pagar…….aku yakin aku boleh lakukan….akhirnya….tara………



PS: petang nie, kena buat kuih basah, rancang nak buat donat………..bila masa, aku rehat nie???.........tak apa..GEGAR blog tetap dijalankan,,,kepada sahabat yang sentiasa support segmen aku tu..Terima kasih daun keladi……sambil GEGAR kita rapatkan ukhwah sesama kita.

8 ulasan:

eelobor said...

bagus betul hasil dari kerja tangan ayu nih... hihihi. pink kaler wehh

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
perempuan..sure suka colour pink.....
pandai aku mengecat kan???

Mama Hanim said...

1st time mengecat ye ayu? ok je, tetap cantik tu..

Citarasa Rinduan said...

mama hanim...
ya..terima kasih...tunjuk bakat sikit..hehehe

ainnoraini said...

pink kaler...lawoo tu ayu...
pandai jugak ayu cat mengecat ni ye..

azzey said...

Cantik le pink kaler ayu. npk sweet!

cikgu isza said...

ingat sayong kat perak jer..

kella said...

wah... cantik je kak ayu cat tu.. :) hehehe... ada tokoh nih.. :)