CITARASA RINDUAN

Saturday, February 26, 2011

kerja??

Bismillahirahmanirahim..

Selamat pagi sabtu, sahabatku semua.......

Wah!!! Mengantuk ko….kiranya malam semalam dapat lah BW ke blog-blog yang terdapat dalam bloglistku…itupun terpaksa guna mancis buat elak mataku tertutup ( ala-ala mr bean pulak..waka..waka…)

Seronok sebenarnya berkongi pengalaman dengan sahabat-sahabat semua…rasa indah bila sesuatu itu ada kaitan dengan kita…rasa bertenaga bila kita rasa aura berblogging menurun…dan rasa syukur bila dapat kumul ilmiah bersama-sama teman-teman yang turut berkongsi ilmu pengetahuan dan rasa gembira dapat syer resepi untuk masakkan yang memang sinonim dengan kehidupan kita…(ada ker. Yang 1 hari tak makan, dan minum???)


Untuk edisi GEGAR BLOG ANDA, ada  hari lagi..agak lama sebenarnyakan??? Tak apa….aku berblog bukan nak cari lawan…tapi nak cari teman dan kenalan

PS: selain aku yang berkerja hari nie, dengar-dengar cikgu pun kerja kan??? So…….di antara kalian siapa yang kerja hari sabtu???cepat-cepat mengaku yer!!

11 ulasan:

ckLah said...

ckLah turun tangan. 7.16 masih atas katil....demam. :D

Mak Su said...

seb bek maksu kerja 5 hari jer dalam seminggu :)

Insan Marhaen said...

IM kerja 7 hari seminggu. 5 hari di ofis. 2 hari di rumah.

pemdek kata, celik mata aje..kerja..kerja..kerja..

eelobor said...

emm....kenapa aku cuti ari nie & esok eh? best nyer.....

lil'su said...

got a fever..mgu ne turn kje..nk wat cm ner...trun gak katil g kjer...

Gen2Merah said...

alhamdulillah, Sabtu ni kami cuti.. yeaah

dieya said...

tak kerja.. tapi kena gi kelas.. huhuhu

Kakzakie said...

Alahai kakak memang tiap sabtu kena kerja setengah hari. pukul 12 nanti baliklah... petang jom main badminton... saat paling syokkkk..

crystal said...

tak keja hari nih... dok umah empuk2... hhhaaaaa.....:)

hazlin said...

hari ni akak cuti.. hehehe
so, boleh masak-masak..

Panglima Muda said...

hari ni aku baru abis training ISO, barulah dapat baca blog blog sedara mare