Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, February 18, 2011

Gegar blog ke -73 Cerita Fahmi dan Award dari Blogger Nieza

Nampak gayanya. Blogger Fahmi nie, menjual pantun..

Ini bukan blog yang hebat-hebat belaka.
Kalau seronok membaca bolehlah terus bertapa.
Kalau tidak menarik janganlah mencerca.
Semoga kita dapat manfaat bersama bila anda fllow saya.

Cerita Fahmi 
Maka, dengan rela hati ku membalasnya,

Ke Bandar dengan cik munna
Singgah sebentar ke warong markona
Niat di hati nak GEGAR BLOG ANDA
Harap fahmi sudi dengan gegarannya

JOM, apa lagi kita bikin GEGAR ke blog Fahmi..

 ******************
Wah, semalam aku di serahkan award oleh Blogger Nieza, dengan bersemangat waja…aku terus ambil, siap tanggal apron lagi dibawah pentas..…hehehe

Dengan ini, ku tepek award nan indah ini sebagai satu penghargaan dari beliau untuk ku…
Kepada blogger Nieza yang jauh nun disana….terima kasih daun keladi….esok-esok serahlah lagi…hehehhe


PS: oleh kerana syarat-syaratnya mudah sahaja, aku agak lokek gitu…tamo serahkan kepada sesiapa….hehehhe…jangan marah yer kawan-kawan semua, esok-esok aku syer kat korang...malam ini agak kedekut gitu....


0 ulasan: