Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, February 21, 2011

Gegar blog ke- 100 disini Aku Ukir, betuah sungguh!!!

“seorang budak perempuan yang bakal kurus berusia 21 tahun.masih menuntut di Universiti Utara Malaysia.tetapi,sekarang ini terlibat dengan program pertukaran pelajar ke Mexico.sekarang hidup diperantauan.masih berada disemester 4 dalam jurusan ijazah sarjana muda pemasaran..semoga impian untuk menjadi eksekutif pemasaran tercapai..insyallah.”
**************
Wah….hebat blogger ini yer,bestnya beliau dapat belajar ke luar Negara, sambil belajar boleh kutip pengalaman ke Negara orang, kan WAN NURUL SYAFAWATI WAN AHMAD??

 

Jom, kita GEGAR KE blog beliau…..

PS: tahniah Nurul, kamu bertuah sebab menjadi blogger yang ke 100 digegarkan blog anda…..



3 ulasan:

Layyinul Harir said...

salam..kak ayu mekaseh taw..

terharu nie..penantian saya x sia-sia..saya mmg dok mengira turn saya.hihi..

insyallah kak,mekaseh ats ucapan itu..

p/s:nnati saya review blog akak k..=)

Ammar said...

Sama-sama..hehehe

Unknown said...

syafa--
wsalam...sama-sama..

hehehe, kak sebernarnya gegar lagi ke blog yang lain..
terima kasih atas sokongan kamu...


ammar--
ehem........jom..gegar ke blog syafa..