CITARASA RINDUAN

Monday, February 21, 2011

Yang hidup pasti kembali kesana.............

Selamat malam semua….

Hari ini, selepas ke tabika, aku menyediakan donut untuk dihantar ke rumah jiran, ada kenduri doa selamat ‘niga hari.’

Salam takziah dari citarasa rinduan untuk keluarga Allahyarham Khamis Bin Kesek, semoga balu beliau redha dengan pemergian suami tercinta, danku doakan arwah dimasukkan dalam golongan orang-orang yang beriman..amin

Untuk resepi donut, sila klik sini……
Cuma aduanan aku buat 1 ½ kg tepung, jadi lebihkan sedikit bahan-bahan…..




Ini untuk en zalie, lain-lain untuk mertua dan pekerja citarasa rinduan..ada sedikit lagi ku sedekahkan kepada pelanggan citarasa rinduan



PS” setiap yang hidup pasti mati…….
Semoga sesama kita tiada terselit dendam dan iri hati..ku mohon kepada sesiapa yang mengenali aku..ampunkan dosa-dosaku…

Sesungguhnya, tiada silap dan salahnya kalian terhadapku..kerana sebelum ku lelapkan mata..aku sentiasa memaafkan sesiapa yang mengenali diri ini…
Salam sayang dari Ayu Citarasa Rinduan untuk kalian semua……

7 ulasan:

ArMie said...

al-fatihah buat dua org arwah kakak ku krn barah... Dia lebih menyayangi mereka berdua. Kita belum tentu lagi bila...

Cikgu CTE said...

dah ajal menjemput..x de kuasa yg boleh menghalang...yang tinggal kita yg masih bernafas...bersykur masih ada peluang untuk bertaubat...Al fatihah utk keluarga itu...

hysman said...

al-fatihah buat arwah..
moga arwah digolongkn dlm golongan orang2 yg beriman.. amin..
moga keluarga arwah juga bersabar atas pemergian suami tercinta...

sedap donut tu..
kak klu tuko gula tu letak choc n krim konfem boleh bukak kedai ala2 JCo & dunkin donut..
hehe

siti murni said...

Takziah dan Al-fatihah.

psst..Ayu boleh bukak bakery pulak lepas ni...donut tu nampak fluffy sangat..geram tengok, macam nak ngap masuk mulut je...hihihi

Cik Eliza said...

Al-fatihah,,,

salam takziah,,

Nieza said...

ya betul hidup kita hanyalah sementara saja didunia ni....alfatihah utk arwah dan takziah utk keluarganya...btw sedap nengok donut gebus ayu tu...lapar lak mlm2 tgk donut tu...hehe

mama maman said...

al-fatihah... kita pun tak tak pasti bila.... minta2 sempat mencuci hati dr terus hitam....