CITARASA RINDUAN

Friday, February 18, 2011

Gegar blog ke -77 Seindah Frasa Rona hati

Blogger ini sangat suka kepada sastera dan puisi..
Malam ini, nampak gayanya blogger yang ingin diGEGARkan terdiri daripada sifat sepertiku……….SENI kan kami???
 My Photo
Selain suka kepada buku dan majalah, blogger Airazulaika suka buat kek coklat lah………….korang tak caya??

Em……GEGAR sini ramai-ramai, pasti korang suka kepada empunya diri..

 

PS:Wah, sesuai buat bakal adik ipar nie…hehehehhe. Sebab kak ayu suka makan coklat……


Selamat malam semua, esok ada majlis sambutan Maulidul rasul,maaf andai esok kurang berblog dan MEREHATKAN segmen GEGAR BLOG ANDA, salam sayang dari CR untuk kalian semua........



9 ulasan:

kella said...

kak ayu... laju sungguh entri entri dari kak ayu ni... hehehe...
kita kagum dengan usaha kak ayu ni,
keep it up! nanti nak minta tip dari kak ayu camana nak up cam kak ayu ni.. hehehe.. :)

selamat malam kekandaku! :)

Sekamar Rindu said...

salam..

akak seorang blogger yang hebat..

jangan lupa gegarkan blog SR juga tau..:)

FaKArePa!n said...

fuyyoo.. dah blog yang ke- 75.. kencang betol kak ayu buat review,,, heheh

Jom rasakan
Keranamu Jalan Jem

ChiLaBaey's Spot said...

Bilalah saya punya nak keluar ni.... Hehehehe... Gurau2 jer... :)

Syafiq Rosli said...

all da best sis..:)

Insan Marhaen said...

IM dah singgah di blog SFRH. hitam macam blog IM. tapi..hu..cokelat lagi...

gemuk la IM ni...

jeBateja said...

I Followwwww........ahakz

nyanyisunyi said...

dalam sibuk2 ni ayu masih sempat gegarkan blog kwn2kan..bagus usaha ayu..

airazulaikha said...

salam..
ya allah minta maaf baru komen hari ini...dah terlmabt sgt kan kan.. minta maaf sgt kak ayu.. aira tak sedar..apa2 pun terima kasih byk2... sgt terharu.. :)
p/s: wahhh bakal adik ipar?? heheheh