CITARASA RINDUAN

Friday, February 18, 2011

Gegar blog ke -69 Ayu dan Menu tengahariku


!!- a.y.u. -!!

Blogger yang bernama Ayu nie, peramah orangnya…jom…korang baca sedikit pengenalan tentang dirinya


“si gadis comel yg memerlukan kasut setinggi yg mungkin untuk menyamai si pujangga nya.. hahaha

Kan??? Aku dah kata dah…siapa yang bernama Ayu, memang suka bekawan…

Jom lah…kita GEGAR ke blog beliau…

*********************

Menu makanan tengahari ku seperti dibawa, untuk blogger Amy. Semoga kamu cepat sembuh….amy dan en suami demam tu…nanti ku tapaukan sayuran bening yer…kalau bubur nasi pun okey kan??





Menunya adalah…Ayam goreng berempah. Sayur bening tauger, sambal tok-tok, kentang bersambal, dan ikan bawal goreng..Resepi?? anti aku kongsi yer

En Zalie dan FIL, baru pulang dari solat jumaat….jom…kita makan dulu

5 ulasan:

akuanakpahang said...

Salam, ayu gegar blog ayu.. awk mmg rajin kita bagus... :)

Citarasa Rinduan said...

wsalam anak pahang

terima kasih selalu GEGAR blog bersama saya

azzey said...

AYU KECUR PLAK AIR LIUR TGK MAKANAN NI SUME..:)

Citarasa Rinduan said...

azzey--
mai sini..ambil semangkuk lauk..heheh

!!- a.y.u -!! said...

baru bukak blog.. tq akak.. hihi