CITARASA RINDUAN

Friday, February 25, 2011

Ku Kembali

Selamat malam semua..

Wah,….rindunya kat kalian…sampai sahaja dari kampong terus pegang lappy….nak tanya sikit kat kalian, harap-harap sudi jawap soalan dan rasa selesa bersama blog Citarasa Rinduan

  1. Apa khabar disana??

Di sini sihat dan ceria sahaja

  1. Dah makan ke belum disana??

Disini ada buat lepat pisang, menghabiskan sisa setandan pisang yang dah hampir busuk dan lebam

  1. di sana ada cerita apa yang boleh di kongsi dengan disini?

Di sini, nak kongsi tentang tanaman ibunda di halaman kampong

  1. harap-harap di sana tinggalkan URL, cerita terbaru..agar disini senang nak terjah sekarang!!!

Di sini nak BW……………harap-harap hilang rindu kat kalian

 

PS: baru sehari tak berblog..bagaikan sebulan….rindu dendam melawan nafsu berblog…hehehehehe, ku bukan blogger tegar….tapi ku blogger pinggiran yang mengharapkan sedikit pengalaman kehidupan kalian….

13 ulasan:

Cikgu CTE said...

selamat kembali...memanglah kite akan rindu aja kalau tak tengok blog kita walau 1 hari...

saya sekeluarga baru lepas makan mee kari simple2...

jemputlah ke http://pondoksiti.blogspot.com/2011/02/teka-teki-al-ghazali_25.html

Pala Maldini said...

1) baik khabar

2) belum.. satgi nak gi kedai

3) nak tau cerita, silalah ke blog aku

4) hehe.. sila klik pada nama aku..

lalalalalala..

Nieza said...

Assalammualaikum Ayu, balik kg ke? bestnyer..rindu juga nk blk kg....dgr ceter ayu pun dh terubat la rindu dihati ni sikit...hehe

inayrus said...

Assalamualaikum.... dah balik dah? Tadi dah masuk tp ayu x der lagi....tup-tup dah muncul pun dia... welkam blogging.....

eelobor said...

kwang...kwang...kwang...

Citarasa Rinduan said...

cikgu cte--
wokey..ayu ke sana yer..
pengalaman guru sure terbaik

pala--
alhamdullilah..terima kasih sudi jawab soalan saya...okey kesana

nieza--
nanti ayu syer eik cerita dikampung..ayu pun rindu kat kawan2 semua

ina--
Waalaikumusalam..terima kasih kerana ke blog citarasa rinduan..saya jengah ke sana yer ..sure ada sambungan kisah fariha

eelobor--
jaga2....aku nak jeleskan ko..tunggu..

cik pulau said...

>>di sini baik2 aja..

>>di sini dah makan tadi.. makan nasi goreng thai..

>>di sini sekarang tengah giler melayan drama korea sampai bukak blog pun kejap2 je..

>> singgah2 la blog disini.,. baca entri terbaru..

lalala~
saja melayan kak Ayu.. disini.. di sana.. ala-ala gaya ikla Ajax Fabuloso. lama xtgk..ehehe.. ^^,

munna said...

welcome back ayu... klu dah biasa berbloh... mmg rasa macam mati kutu klu tak buka blog sendiri

sarah-najwan said...

blog ni berhantu gak..sehari tak bukok..mcm cacing kepanasan..huhu

welkam deh..

Jamiel said...

Selamat kembali..
datang le terjah blog saya..
Mana tau le dapat present nanti..

kakcik said...

Kakcik belum makan malam. Sedang tunggu kawan2 Angah tiba untuk dibawa makan di luar. Penat (alasan untuk tidak memasak) kerana sampai di rumah waktu Maghrib tadi...

Ayu sihat, kan? :)

akuanakpahang said...

Assalam ayu, saya baik aje, belum makan lagi, kat blog saya tu byk citer macam2 ada :) terima kasih sudi singgah blog kita :)

jeBateja said...

baru sehari...kita ni dari jumaat lepas ngak bisa melayan internet kat rumah...ahakz