CITARASA RINDUAN

Wednesday, February 23, 2011

Gegar blog ke 113- Mak dara............

Wah…………sejujurnya..blogger INI mempunyai aura yang tersendiri dalam dunia blogging..

Tak tipu ooooo…rasanya ramai yang kenal pada blogger wanita hebat ini..


ADZA IRDAWATI

Jom.
Klik sini
Dan
Klik sana

Sure korang turut suka dengan blog beliau…kan?? Kan……..
dan paling terharu..beliau turut review blog daku...oh!!! mak dara.. thanks so much..

7 ulasan:

Amy Syaquena said...

kalau tak silap dia salah seorang artis juga kan..

Citarasa Rinduan said...

Amy--
dia tu penulis skrip kan??banyak tu skrip yang dia buat...59....

terbaik..

Panglima Muda said...

sejujur mana kata kata

Citarasa Rinduan said...

Pak din--
tak kenal maka tak cinta, dah kenal...terus kata yang sejujurnya....
jom..GEGAR sama-sama

Zulfahmi Abidin said...

hahaha.bukan main rajin ko preview blog org nie.^_^ blog aku tersenarai tak? weh.pompuan nie mcm aku kenal.tapi sape eak? takpelah.abaikan.^_^

Citarasa Rinduan said...

fahmi--
hah..cepat2 tiggalkan URL ko di entry GEGAR BLOG ANDA...
sure kak review

ainnoraini said...

dah ilang katak tu..tp tu la ayu...dah jd entah ape blog tu ain tu...dah hilang bunga2 kat tepi2 tu...