CITARASA RINDUAN

Monday, February 21, 2011

Gegar blog ke-101 Blog Birumuda91

Nampak gayanya blogger birumuda91 ini jarang update blognya…
 
Blogger baru nie!!!. Korang haus beri sokongan padu untuk beliau berblog…ingat lagi tak semasa korang mula-mula berblog?? Sure rasa susah senang nak menapak di dunia blogkan??

Jom…kita GEGAR sama-sama….
Moga…..blogger lelaki ini terus berblog dan menghidupkan dunia blogging bersama kita……

6 ulasan:

hazlin said...

ayu,
suka sangat berBW kat gegarblog ayu ni. thanks...

hysman said...

birumuda tu cyan la kan..
hehe...

yok kasi gegorr...
huhu

Citarasa Rinduan said...

cikgu--
ayu kan, suka gegar blog atas permintaan para sahabat..
BW keatas semua blog yang setiasa dihati

hsyman--
ehem...........
jom..gegar sama2

akuanakpahang said...

Salam, singgah tengok blogger birumuda91 :)

siti murni said...

Salam Ayu...
bagus lah usaha Ayu ni kan..at least bagi sokongan untuk blogger2 baru...*I blogger lama pun sama ja jugak...jarang nak update..hehe...:)
nanti senang leh la pi gegar blog birumuda nih..

abdullah gazali said...

thanx kak review blog saya !!
baru pasan..hehe