Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, February 26, 2011

Gegar blog ke 132 – bicara si Gadis desa

“ouuchh cak!!hye,.selamat datang ke DESA PERMAI,.nama diberi nurul aini norazman,gadis desa tuh nama poyo ak kt dlm blog ni je.,sedang menuntut ilmu kt UiTM Segamat, BBA (HONS) MARKETING,.baru setahun jagung je.,Seremban adalah asal usul aku,.gila2 adalah cara aku,.hipokrit itu bukan aku,.muke ak mmg serius bile sorng2,.so jgn cop ak sombong tau,.blog ni hanya tmpat ak share ape yg ak rase or lalui,.terima kasih krn sudi intai blog aku,.tinggal kan jejak supaya ak leh jguk kowunk plak k,.tq (^^")

****************
sedikit pengenalan tentang blogger yang bernama Nurul Aini Norazman
BICARA SI GADIS DESA 
masih solo, wah!!! Kalau dah kata perempuan..
warna pelangi memang tak boleh dipisahkan..
aku suka warna pink dan unggu…
Aini pun sama…

Jom GEGAR sama-sama…

3 ulasan:

Anonymous said...

header canteq!

apdm said...

salam


bicara gadis kidal datang menyinggah =)

Aini Azman said...

nak mengucap panjang rasanya,. xperasan blog direview,. dah lama plak tuhhhhh,.,.,. ni pon perasan kat google,.

aisseyyy,. mekasih2,. sorry,. lambat ckp mekasih,.='((