Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, February 22, 2011

Gegar blog ke 107 Cik Maz`s

“Salam silaturrahim. ..aku hanyalah insan biasa....mama kepada dua orang puteri...yang suka mengisi masa lapang dengan menulis belog. Cerita yang ada dalam belog ni hanya berkisar dengan kehidupan aku aje dan yang pasti belog ini adalah belog peribadi aku..belog ini juga menjadi medium untuk kenangan anak2 di hari akan datang...semoga coretan ini menjadi satu kenangan indah yang sukar dilupakan oleh insan2 kesayangan aku...SesungguhNya yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari diri aku sendiri... Wassalam.

Psst…ada GIVEAWAY lah..tarikh tutup sebelum 13 march 2011
Foto Saya 
Jom GEGAR ke blog cik maz`s

2 ulasan:

❤ lovelymasha❤ said...

terima kasih ....terima kasih...terima kasih...ayu...kerana sudi mengegarkan blog sy....harap2 ada la yang sudi singgah kat blog sy yg tah apa2 ni...hehe...

hysman said...

kena gegar nih..
kekeke...