Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, February 24, 2011

Gegar blog ke 121 Belog Inchik Sasau

Aku yang sasau?

Belog Inchik Sasau 
Atau

Blogger ini..

Jom GEGAR sampai sasau….yang pasti aku follower ke 120 beliau...heheh

**************
“Dinamakan Hazwan sejak lahir pada 9 Mac 1993. Boleh panggil Iwan atau pun Wan. Currently, tengah tunggu result SPM yang tak kunjung tiba. Okay! Aku sabar menunggunya. Aku memang tak kerja buat sementara waktu ni, maklum lah orang kaya. hakhak. tak ada lah! sekarang tengah busy ambil lesen kereta dan motor. So, kemungkinan aku akan cari kerja bulan depan.Okay?ada paham?
kalau tak paham sila comment di Kotak Jerit sebelah ni ye. atau pun sila hantar email ke b.pages143@yahoo.com. aku memang taken sekarang ni. dan sedang berbahagia dengan atok tersayang. doakan kitorang berbahagia ye!

2 ulasan:

Unknown said...

Ok..
Gi gegar sana lak..

Anonymous said...

tgh gegar!
hehehe