CITARASA RINDUAN

Monday, February 14, 2011

Resepi mana korang nak??

Sesekali GEGAR blog, aku nak rileks sedikit…
aku terpikir nak resepiku digegar pula…

Kebetulan, ini menu semalam (ahad), ada sayuran kampong ..sayuran Bandar macam terung, petola, kacang panjang tengah mahal harganya…kalau di beli, dimasak dan dijual........, mahu-mahu customer aku terbeliak biji mata…pensan!!!!

Maka, ingin ku tanya pendapat kalian, mana satu resepi yang kalian nak aku kongsikan???


 Sayur urap pucuk ubi


Sayur pucuk paku goreng ikan bilis


Sayur lemak nangka.


PS: sila pilih satu sahaja, nanti akan kukongsi resepi-resepi yang kalian pilih….

7 ulasan:

wahida said...

sayur pucuk paku goreng ikan bilis!!

Encik MamaT said...

hehe.. saya tau makan jee...

azzey said...

Pucuk paku goreng tu myn favourite juga. dh lama tak mkn....:)

Sari Yusa Ibrahim said...

Ayu ni, pandai betol menggoda tengah2 hari ni...

eelobor said...

hanya sayur kailan ikan masin jer yang aku makan. yang lain semua aku tolak tepi. kalau makan nasi goreng lagi la. siap ada setompok di hujung pinggan yang aku longgokkan sayur2 dlm nasi tuh

Kakzakie said...

kakak suka sayur nangka masak opr makan dengan ikan kering dan sambal belacan. Mesti terangkat!!

rieyana ynn said...

wah......sume best....;d...pucuk paku tu paling best..;d