CITARASA RINDUAN

Tuesday, February 28, 2012

Gadget ini memang power, laju dan sedap...


Inilah basikal terbaru yang ku miliki, baru 4 hari bersamaku….

Bila ada 2 basikal, aku rasa kelainannya, basikal jenama Proton.. aku suka basikal terbaru nie, lembut dan selesa bila menunggangnya…

Kalau dulu, kalau naik atas bukit, aku kena turun.. sorong.. hahahahha, (lawak gak, kalau ingat kenangan aku mula2 join berbasikal), kali ini dah berbeza…. Bukit, jalan tak rata aku dah tak perlu gusar…..

Moga2 perantaraan basikal ini, riadah terbaruku harap2 berkekalan, sekurangnya.. sihat tubuh badanku.. Amin


PS: nak minta maaf kepada seorang blogger yang berada di Muar, kak terlepas pandang, insyallah.. kak check bloglist kak semula.. maaf sekali lagi ya dik..

15 ulasan:

Acik Erna said...

ayu..sihat rasa badan bila dah berpeluh mengayuh basikal kan..

Along Maklong said...

ayu..
basikal pun ada jenam proton..
baru tahu,, hehe.. maklong beli basikal je dulu.. hehe..

eelobor said...

lorrrr... ingatkan "gadget" aper tadi. huhuhuhu

Citarasa Rinduan said...

maklong--
a`aaa... agak ringan gitu.....

eelobor--
gadget pekakas dapur pun aku tiap gadget tau

Huda said...

aahlah ayu, ingat gajet apa tadi, saspen jelah..seronoknya cycling..

Citarasa Rinduan said...

huda--
hehehhehhe... lepas nie ayu dah ada geng, en suami temankan

azila said...

sonoknya berbasikal..lps pantang nanti nak kena beli gakla..heheh

Citarasa Rinduan said...

azila--
wahhhhhhhhhhhhh...ayu doakan semuanya dipermudahkan ya

FirZie83 said...

wa..bestnya...nanti kalo ada rezeki lebey...nak beli la..le exercise ptg2 kan kak ayu...hikhik...

Citarasa Rinduan said...

azie--
insyallah dik..........jom petang2 kita cycling sama2 ya

Fatin Mraz said...

ingatkan 'gajet' apa lah tadik..heehee...


pke ar tuh.. challenge sebenar adalah mendaki bukit tanpa turun beskal~
;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu..kat umah ni ada 2 buah basikal anak2,depa dh masuk asrama..trsadai kat belakang.Nk tunggang..kecik nooo lak.Maklum la basikal dibeli masa anak2 berusia 8-9 tahun..hihi

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hampir semua "gadget" Ayu dah rasa. Bila nak naik kuda plak Ayu? ;D

Hafizin Jamil said...

jom la akak..kita race..haha

Mak Su said...

alamak. maksu gaks yang tak pandai kayuh beskal