CITARASA RINDUAN

Wednesday, February 1, 2012

Wordless Wednesday (Part 24) Uncle gedek pasti pitammmmmm



22 ulasan:

al-lavendari said...

adakah itu buah cempedak ? kalau ya .. besar sungguh. memang pitam nak menghabiskan sebiji.

eelobor said...

goreng..... sedappppppp

[PCL] said...

hangin satu badan...

kakcik said...

Sebelum ini suami kakcik beli cempedak RM4/kg - isinya besar, manis dan sangat 'cantik'. Mungkin sebab dah nak habis musim, 2 @ 3 hari lepas, harga dah naik ke RM4.50/kg, tapi isinya dah kurang cantik.

YaYaNsMuM said...

Sedapnye!nyum2...isi pn cntik...:)

-gedek! said...

Buah cempedak di luar pagar
Ambil galah tolong jolokkan
uncle budak baru belajar
~pengsan!

haha!

Sis-Lin said...

Salam ayu..
Sampai ke sini bau cempedak..hehehhe

azieazah said...

Kalu nak bagi UNCLE GEDEK pengsan tak bangun-bangun, sila tanam pokok cempedak di luar pagar rumah dia!

Kakzakie said...

Tak pitam kalau dapat
pitam sebab tak dapat

JunAina said...

Ayu...goreng pun sodap...:)

UNCLE GEDEK dah meleleh air liur, kempunan le...

Huszaini Haron said...

sedapnya!!!

pB said...

bukan setakat Uncle Gedek pitam , pB pun nak pitam gak nie

Rai said...

kalau yg ini saya pun pitam...

Aine Ainun said...

dijamin manis...=)

Azian Elias said...

sedapnyaaa...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu..tebalnya isi cempedak ni mmg puas mkn!

Cik Chenta said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa......kak ayu wt cucur cempedak ke....ekekekeke

Munnafendy said...

tu dia...nala punya cempedak!

gadisBunga said...

saya ketagihan cempedak plis!!!!

munna said...

kalau goreng semerbak baunya ayu...

Pok Amai-Amai said...

Makkkkk! Sy pun pitam mcm nie!

Lelord said...

hehhee seb baik jumaat lepas dh mkn cempedak goreng kalau x mesti meleleh air liur.

ritu ms pasar mlm kat embassy akak beli tp mahal huhuhu 4 ulas cempedak goreng QR10, beli la 8 ulas