CITARASA RINDUAN

Saturday, February 11, 2012

Kunjungan Family Herbalife ke CITARASA RINDUAN


Terima kasih daun keladi buat family herbalife (mak saudaraku) yang sudi singgah ke teratak citarasa rinduan

Bagi sesiapa yang inginkan kesihatan anda kekal sejahtera, anda harus memiliki produk herbalife untuk manfaat kesihatan berterusan

Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi 0162200593/0162200583 (farid/mimie)

FreeGift

13 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim said...

Bilalah pulak giliran Alam Sari ke CR yek, urmmmm.

jemarisuri said...

seronoknya dpt makan ramai2 camtu...bila la js nk smpi sini..hiiihi

mamaijat said...

.....apa apa pun memanglah makanan berkhasiat adalah asas kesihatan....

Aini Azman said...

produk ni mmg bagus,. tpi agak mahal kan,.huhu

Huda said...

tau pasal produk ni pasal kita agen dulu tapi tak aktif lagi, ingat lepas ni nak aktif balik la..

gadisBunga said...

saya terasa mcm nak berherbalife. sebab nak kurus.

ngeeeee~

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ayu..tingin gak nk singgah tapi jauhhhhhhhhhhhhh

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Ada diskaun tak, kalau singgah ?

Liza @ Adzriel AB said...

awet muda sokmo ni ayu

H.J said...

kemah keming

hani@debumelukut said...

lama tak singgah sini...melepas rindu di pagi hari.selamat pagi dik!

wan nurul hezrina said...

tak pernah lagi try produk HL tuh=)

sharing is caring said...

hehe. tq kak ayu.! mi bandung best! =D kpd sesape yg berminat nak menurunkan berat badan atau nak lebih sihat menggunekan Herbalife, jgn segan utk ctc kami ok. =) Alhamdulillah sgt bkesan kpd kami.