CITARASA RINDUAN

Friday, February 10, 2012

Kisah temuduga dan dapat parcel dari blogger terengganu




Assalmualaikum,
Agak panas cuaca hari ini, dah semakin jauh ku dalam dunia blogging, maaflah teman-teman bukan tamo singgah blog korang, kengkangan masa membataskan segalanya, kepada yang memahami terima kasih berlori, tak dapat nak balas jasa baik kalian semua…

Masih bercerita tentang kisah semalam, kisah interview rumah generasi ke2 felda, syukur… bila jadi anak peneroka, maka dari segi perumahan sebagai anak peneroka kami tidak pinggirkan…
Tahun 2004 dapat tawaran, tahun ini baru ada pihak SPNB yang membantu agar tanah yang kami beli dibina perumahan..

Bukan sedikit orang yang memohon., beratus-ratus orang…
Ada rezeki adalah….




Dato Halimah Sidiq yang penyayang, dekat dengan rakyat… dari jam 8 pagi-12 tengahari aku disitu.. beliau banyak meluangkan masa buat kami… dengar kata beliau hingga ke petang bersama permohon yang lain



Bila bertemu generasi ke 2 felda, ku rakamkan kenangan kerana bertemu dengan teman suamiku iaitu qariah Malaysia iaitu Puan Nor Azrah Ayub, tahniah buat beliau kerana sedang mengandung anak ke 6… moga sihat sejahtera buat beliau dan anak yang bakal dilahirkan 4 bulan lagi..amin (puan Azrah duduk dari kiri nombor ke 2)



Bila pulang ke citarasa Rinduan, ku mendapat parcel dari blogger Terengganu, terima kasih atas pemberian baju kelawar batik yang sangat cantik sekali… sangat terharu dengan cendermata tersebut.. terima kasih buat cik chenta

17 ulasan:

Fatin Mraz said...

ada org dpt bj kelawar tuh~

=}

Citarasa Rinduan said...

fatin--
malam ini ayu akan posing atas katil dengan baju ini....
hahahhahahah... pitamm

mamaijat said...

.....wah,rezeki nampaknya tu ayu...
malam tadi tdo ngn baju kelawar tu ke?ha ha ha..gurau ye ayu,saje nak ngusik....

kakcik said...

Alhamdulillah, murah rezeki Ayu. :)

Ayu... pakaian je warna kelabu, bukan warna tema dan majlisnya lambat lagi - hujung tahun nanti, InsyaAllah. :)

Citarasa Rinduan said...

mama ijat--
hahahhahaha... sampai bila2 baju tu jadi kenangan..

syukur sbb ada kawan yang sentiasa baik hati macam mama yang memahami situasi ayu...

kakcik--
alhamdullilah, rezeki dr DIA juga...
amin....
oh.......ayu akan tggu kad undangannya ya

Pok Amai-Amai said...

Untungnya....

Ayu nie mst peramah orgnya kan? Tgk orgnye pun dah tau dah nie...Hiks! Mst klu ckp, tak ley berhenti. Tol x?

Citarasa Rinduan said...

pok amai2..
wah!!!!!!!!
awak akan pitammmmmm jika jumpa kita nanti...
hahahhahahahah
pot.....petttttt.
kikikiki

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
InsyaAllah berjaya permohonan tu

Cik Chenta said...

semoga permohonan akak berjaya.... org baik akan dibalas baik kan.... siyes sy xpenah jumpa org sebaik akak.... thanks!!

Citarasa Rinduan said...

dato LF--
wsalam, terima kasih atas doa dato buat family ayu.,.
amin..... (terharunya saya)

cik chenta--
wah!!!!!!
kamu datang...
thanks sayang sbb kejutan entry itu buat kak mau pitammmmmmmm.. hahahhaha

Cho Zila said...

semoga berjaya yerk.. comel datuktu yerk...
best dapat hadiah dari jauh...

[PCL] said...

semalam sy mimpi pakai baju tido 'kelawar' ..hehe serius lawak.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy pon sama ayu..curi masa sj nk blogging..hny sempat balas jejak yg tinggal komen..

aJa said...

lawa baju jelesnyer...

tapi lagi jeles pasal umah tu..haha
boleh gitu?...

x boleh sgt kan...

jemarisuri said...

bestnya ada org tu dpt baju kelawar...hehe

insyaallah ada rezeki untuk ayu nanti...

azieazah said...

Bawa bawa berehat AYU.

Berdiri lama sangat, tak elok untuk posture badan. Cewahhh

Areef Ibn Naim said...

salam,

ooo di sini rupanya arah tujuan cik jum smlm... patutlah tkde kat kantin smlm... hehehe... erm, in sya allah lah kak... sy pun tk fhm sgt ttg benda ni...