CITARASA RINDUAN

Monday, February 13, 2012

Aku maluuuuuu..........


Berlarilah aku ke bilik air, sakit perut yang tak dapat nak handel…………
Punyalah syok aku mengeluarkan hajat yang tak dapat nak simpan lagi… gara-gara makan nasi minyak orang kawin... stok sehari. hehehhehe
Tiba-tiba…………………………….

Suara orang lelaki dalam 3 orang!! Bercakap hampir sangat dengan cuping telinga aku…

Wahhhhhhhhhhhhh… malunya aku pagi ini… hajat terbantut.. aku keluar bilik air dalam 10 minit kemudian, bila lelaki2 tersebut beredar


PS: baru teringat singki pinggan basuh aku tersumbat, pekerja SAJ dok betulkan saliran air.!!!!!

Korang ada pengalaman macam aku tak>>> apa yang korang lakukan??
(macam nak clorok muka jer tadi!!!.. huhhuhu)

40 ulasan:

pB said...

malu 10 inci

eelobor said...

teruk betul la ko nih.... huhuhu

gadisBunga said...

akak boleh buat2 suara garau jugak tau! hahahahaha!!!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

kik..kik.. kik...lom pernah alami kejadian sebegini! :D

cheqna said...

hahahaha
kompem malu =)

kakchik@ella said...

hahaha .. sumpah malu. hihi.

Rai said...

err...nak buat macam mana..dah berhajat..harap2 lepas habis operasi diorang tu diorang tak datang lagi dah..hahaha..

aJa said...

ala...apa de hal...rilek je kan...

cover...cover

mama maman said...

malunyer... aduhai..

ainnoraini said...

Hihihi.. Mmg malu punnn..
Malu sesangatttt...tapi nk wat mcm manakannn...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hopefully plumber tu bukan seorang blogger utk menuliskannya dlm blog mereka.

Pok Amai-Amai said...

Hahahahah! Alahai, klu dah tak tahan Ayu. Nak buek camno laiee????

~ yus ~ said...

alahai ayu....mmg malu ni. Takpe, darurat, tgh sakit perut kan..:)

norhidana said...

ahak2.... hehehhh ada bunyi2 tak kak...
huhuhui...

Kakzakie said...

Sesekali terkena Ayu... nak buat macam mana dah terjadi hihi....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi..tak sempat nk tgk tandas lelaki ke pompuan sbb dah tak thn sakit pewut lah tu ye kak

Izan Ishak said...

hehe... mmg malulah kalau jadi pada izan pun.

Munnafendy said...

alamakkkkk kalau sy tggu berejam2 la dlm tu...hahaha

Huszaini Haron said...

ekk!!! ni bukti ayu tengah sakit perut sangat2 nih.. hehehe.. di maafkan.. kekeke

H.J said...

gabra ke kak sampai terbantutu hajat...?haha

mas saari said...

konpem malu kak!!!

azam said...

:) hehehe....apa boleh buat kan...

malu pun hajat tetap kena disegerakan...hehehe

Daddy Ziyyad said...

ni kes masuk toilet lelaki ke Ayu? hahahaha

Zana Nordin said...

he he he he
apa nak di buat kak
dah terdesak kan gitewwww

kakcik said...

Eh! mahu agaknya angkat kain tutup muka!! ;-)

Wanita Belum Hamil said...

Salam kenal..ana follow sini kalau sudi follow la ana balik ye..

p/s: ana baru dalam blog nie

NadiRah said...

erk..
lepaskn hajat dlu kak..
bru kuar..
hehe

ieda said...

adoiiii
dikkk
x tercakap akak nie
muahhahahahahhhaha

Rinna said...

Tersalah masuk bilik air laa yer.. tak per..dimaafkan iye laa tak sempat nak tgk mana tandas lelaki & perempuan kan.. Lagi pun mana org lelaki tuh tahu yg U masuk ke tandas dia org kan.. :)

Azian Elias said...

YA ALLAH...ye ke Ayu..tak sangguppp.hee

Fatin Mraz said...

mm..so far x pernah rasanya pengalaman camnih..hehee

=P

nik_nor_farizam said...

eh bile dah lepas hajat baru sedar ke.eh malu nya...hehe tk pernah lg terjadi...setakat salah masuk je ada la...lom keluar hajat lg

Gen2Merah said...

wakakakaka.. kelakar lah kak Ayu ni.. ehehehe

insan_marhaen said...

tak sempurnalah qada hajat tadi, agaknya!

CT NoArIzAh ArIs said...

Habissss lahhh kaAYUan wajah mu jika di basuh dgn clorox..hehe !!

Lepas dyorang blah sambung le balik hajat yg tergendala tu..:)

msredcheesecake said...

seb baik tade yg nampak.... hhheee....

wan nurul hezrina said...

nurul pernag.memulatuh mmg carik logo pompuan nyer tapi tah mcm mana mata kero masuk salah pla..mcm kak ayulah.tunggu lain2 blah n agak2 takder org dah bru blah..lastly kantoi..sib ngan husband sendiri..wo wo wo

munna said...

HEHEHE...TAK PERNAH LAGI JADI MCM NI...TAPI EN ABG MUNNA PERNAH KENA...NASIB BAIK MASA TU MLM..TAKDE ORG YG GUNA TANDAS MASA TU...

azila said...

heheh...sakit perut sgt nampaknya tu Ayu:)

logorithm said...

Har har har! Salah masuk tandas? I pernah hampir-hampir nak termasuk tandas perempuan kat UTM Skudai dulu, tapi nasib baik pada masa tuh sedang saing ngan rakan-rakan dan telah diselamatkan oleh rakan sebelah. :-p