CITARASA RINDUAN

Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday (Part 27) Lawak pagi rabu..


Boleh pulak terlupa bawa beg sekolah umai.. wawawawawa… sampai depan pintu sekolah., aku patah balik semula ke rumah… sorry umaiiiiiiii.. ibu pening sikit!!! Waka..waka.


30 ulasan:

Deru Ombak said...

Salam Ayu..
Pikir apakah tu kan,, sampai terlupa beg sekolah umaii..
Ayu kat JB eh? :)

Cik Ecah said...

hahaha...mcm tu pun blh ker??

xper la ibuu...umai maap kan la....heeeee

anyss said...

Assalamualaikum,
Apa dah jadi dengan ibu Umai ni? Apa kata makan cendol pulut dulu, rehatkan minda sekejab...

azam said...

hehehe.....boleh terjadi camtu ye.....hehehehe

jgn sakit dan pening selalu

kakcik said...

Mujur tak jauh nak patah balik tu, ya? :)

LYAfrina said...

uih.. hehe... kelakar lak.. nmpaknyer kna htr ke skolah la beg ni

Pok Amai-Amai said...

Aik? Kelam kabut ke tu??

Kakzakie said...

Astaghfirullahal'azimm.... apa dah jadi Ayu? Betul-betul pening nie...

msredcheesecake said...

penyakit biasa ni... heee

norhidana said...

hehehheh banyak sgt yg dipikirkan tuh ... nsb lah dekat kalu jauh nngis umai

Kella said...

hei.. ibu..ibu... banyk fikir ni ibu ni.. kan? hehehe

miloais milo said...

ahahahahha
sabar jer lah ngan ayu ni...

my doter penah gak - tapi bukan beg sekolah
kasut sekolah = dah sampai depan pagar sekolah - baru perasan - kasut tinggal kat rumah.... adehhhhhhhhhh!~
jenuh lah nak kena patah balik - dari sampai awal sebelum loceng
sudahnya dah lapan lebih baru sampai...
maklum le... KL kalo pepagi hari - memang sesak tak hengat jalannya!

Mas said...

he3....
sabo jerk ngan ayu ni..
biasa la ayu..
lumrah manusia..
memang pelupa....

mama ju, said...

Salam

Banyak fikirlah tu...
tak pe, tak pe

Izan Ishak said...

hehe... ayu fikir macam2 ye pagi tadi. izan pun kadang2 lupa nak masukkan songkok abg muhaimin utk dia pegi skolah agama. seb baik dia tak merajuk...

cik cek said...

Ayuuuu...apa yg dalam fikiran tu...sib baik beg yang tertinggal...kalau umai yang tertinggal lagila payahnya...tenang2 dik Ayu sayang....:)

Iza Teratak Usang said...

Assalam...
hahaha...
anak saya pernah juga hampir terlupa, nasib baik belum naik motor lagi...

Lelaki Ini said...

hahaha
kesian umai!

lieynanilaz said...

cantiknya beg umai!!...

munna said...

nasib baik dekat je ye Ayu...

Huszaini Haron said...

hak hak hak! tanda2 keveteranan kah tu??!! jangan marah aa...

wan nurul hezrina said...

kena ambil lebih gingko biloba utk kurangkan lupa..huhu kekadang nurulpun adajer brg yang lupa bwk.

CT NoArIzAh ArIs said...

Aiseymennnn time drive jgn lupa lak bw dompet kang xdo lesen kono saman lak kang..:)

[PCL] said...

patah balik selalunya mengundang padah ye, nauzubillah..berhati2 ketika buat U'turn walau pun pejalan kaki.

Cik Pulau said...

ahahahha.. memang lawak sangat kak..
hadoii..

eelobor said...

kemana la melayang fikiran si ibu nih

logorithm said...

'Masanya sudah time' untuk mendidik Umai supaya dapat mengingatkan emaknya sekiranya dilihat emaknya terlupa membawa beg sekolahnya. ;-)


Terbaru dari Logokoko:

[U] Isteri kantoi suami curang!

[U] VIDEO: Flat berhantu???

[U] Kisah si pengemis tua...

insan_marhaen said...

bukan Umai ke yang sepatutnya ingat untuk bawa?...

Teenager Housemaid said...

haha..adeih kak ayu..
macam mana umai pegi sekolah tak bawak beg sekolah hehehe..

Ardini Humaira said...

ngaaaa... sian dia.. hehe.. biasalah bila banyak benda fikir, kan terus ada je yang wat kita jadi careless. takpe takpe leh hanto balik kan :D