Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, February 23, 2012

Apabila Lisa dan Yusry nikah, Aku sekarang dah lega!


Memandangkan suami aku, sering bergurau dengan anak daraku tentang keinginanya berGFkan seorang wanita  bernama Lisa Surihani… dan apabila dikaca TV ada iklan produk si Lisalah yang jadi dutanya..

Hingga aku sering makan hati…. Umai pula, bila aku merajuk, makin kuat tawannya...

Depa dua beranak nie, suka benor sakat aku tentang kecantikan Lisa, walhal depa tak tau.. yang aku pun suka sangat dengan lisa yang cantik ayu tu…

Alhamdullilah, dah bergelar isteri buat Lisa kepada suami tersayang iaitu Yusry…pada 23 Febuary 2012
Tahniah buat mereka, sekarang ini aku dah tak kisah langsung pun kalau en zalie dan umai nak gurau tentang Lisa dengan aku,tak jeles pun... Lisa dah jadi hak orang....hahahha

Jom layan gambar2 mereka, kredit to mstar online

Yusry menyarungkan cincin nikah ke jari manis isterinya pada majlis membatalkan air sembahyang.


Tersenyum gembira, wajah pengantin dua jiwa, hati yang sama.



Lisa mencium tangan suaminya menandakan mulalah kehidupan mereka sebagai suami isteri.

PS: Astro Awani menyiarkan secara live perkahwinan mereka.. 

10 ulasan:

azieazah said...

Tahniah. Tamatlah sudah segala rumors dan gossip yang tidak berasas. Semoga perkahwinan ini kekal bahagia selamanya.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hahaha... Ayu ni punn... relax la. Rasa2nya setiap lelaki mmg mcm tu kot.. suka menyakat bini.

Jgn cepat rasa lega Ayu... sbb Si Neelopa masih single.. kekeke.

Unknown said...

kak azie--
alhamdullilah.. moga kekal selamanya mereka bedua..

kak sam--
tak silap dah 2 tahun anak beranak nie sakat ayu.. naik geram pulak.. hahahhahahah
umai kata, GF abah si lisa dah kawin dengan orang lain..

munna said...

semoga jodoh mereka berdua berkekalan... sama cantik.. sama padan

jeBateja said...

Lorrr...nasib baik kak...kalau tak...saya n suami akak ...bermadu....ahakz....ahakz...


Mee Bandung satu.....

Deru Ombak said...

Lovely couple.. Semoga jodoh mereka berpanjangan...

** my son called akk beberapa bulan yang lalu Dari Dublin
" ma,,, tolong pinangkan Lisa surihani". Haha..

Mas said...

tahniah buat yusri dan lisa...
semoga jodoh mereka berdua berkekalan...
sama cantik.. sama padan...

Sharifah Nadzarah said...

HEHEHE..AYU2...
JELES JUGAK YER..
WALAU MCMANA CANTIK PUN LISA...
AYU TETAP AYU..HEHEHEHE..
(BESTKAN NAMA AYU TIAP2 HARI ORG PANGGIL KITA AYU..MESTI CANTIK & AYU LAH SELALU )
BIASALAH AYU..CIK ABG KITA PUN SAME GAK..KLU IKUTKAN RAMAILAH LELAKI KAT M'SIA NI BERMADU KERANA LISA..TAPI KITA PUN SUKA TGOK DIA..COMELLL JE..

norhidana said...

tahniah utk mereka ber2..semoga kekal bahagia hingga ke syurga...
hehehe pandai en zalie ngn umai ngusik akak yek...

- tak tgk pun siaran live kt astro awani tuh... hehehe tak bgitu teruja sbb artis2 nikah sama je... msti gah2 gitu huhui

Anonymous said...

samalah ayu, encek hemsem js pun suka dgn lisa...skrg tidak lagi...haha