CITARASA RINDUAN

Tuesday, February 21, 2012

Serba serbi tak kena..


Tak berapa nak sihat..
Otak pun tak berapa nak semangat…
Bila hati kata penat… jawapnya semua anggota jadi lesu
Aktiviti petang, suamiku ajak temankan beli barangan basah di pasar borong.. layan pelbagai makanan, entah mengapa tekak ini rasa sangat payau

PS: selepas mengziarahi jenazah arwah haji Ahmad, aku terduduk layu… (moga arwah dimasukkan kedalam golongan orang2 yang beriman) AL FATIHAH...arwah merupakan atok yang sangat berjasa pada kami sekeluarga, dia mempunyai kebolehan apabila aku menjaga umai di dalam hari (5 tahun yang lepas)..  terasa sangat kehilangannya...


17 ulasan:

jemarisuri said...

al-fatihah buat arwah, semoga ayu tabah menghadapinya..sesungguhnya yg berlaku itu pasti ada hikmah disebaliknya...yg kita sendiri tidak mengetahuinya..

ChiLaBaey's Spot said...

Al-Fatihah buat arwah...

gadisBunga said...

salam takziah dari saya...

semoga rohnya dicucuri rahmat. amin...

LinRosly said...

Assalamualaikum Ayu..

Kalau rasa kurang sihat..pergilah klinik yer...

AL-FATIHAH untuk arwah Hj Ahmad..Semoga ditempatkan bersama2 org2 yg beriman dan beramal soleh.

*Sabarlah Ayu yang hidup pasti akan mati cuma kita tak tahu bila saat dan waktunya...

kakcik said...

Semoga kesihatan Ayu kembali pulih sepenuhnya. Eh... jangan2 Umai nak dapat adik tak? :)

siti murni said...

waktu tak sihat selera pun hilang..letak la apa pun kat depan batang hidung..kadang-kadang kita boleh buat donno je kan..

al-fatihah buat arwah...moga ditempatkan di kalangan orang yang beriman..

insan_marhaen said...

Kita cuma terasa kehilangan sesuatu bila dia sudah tiada dari dunia fana...

azieazah said...

Wahh menu ada ABC. Moga itu dapat membuka selera.
Ada ketika memang kita ilang mood nak makan, sebab badan penat dan otak letih.

Have a good rest AYU!

Deru Ombak said...

Salam Ayu...
Rehat ye..

Alfatihah buat arwah...

Nur Hawa Mohd Zin said...

kak ayu...sedapnyeee ABC..takpe akak makan asam

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Takziah Ayu... take care.

mamaijat said...

.....salam takziah....
Al-Fatehah....

Fatin Mraz said...

berehatlah ye~

Daddylicious said...

tabahkan hati...al-fatihah buat arwah...

jeBateja said...

itu mcm makanan pun akak tak selera ke...?....uikk....kalau den...sekejap jer habih....

Gen2Merah said...

sama macam saya kak.. rindu dengan arwah ayah.. semoga mereka mendapat rahmat daripada Allah swt.. al-Fatihah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga rohnya tenang di sana sis.Al-Fatihah