CITARASA RINDUAN

Saturday, February 12, 2011

Gegar blog 4- eelobor.com

Blogger lelaki ini amat mudah didekati..selain mesra di alam maya, eelobor merupakan blogger lelaki yang bekerjaya yang sering berligar-ligar diblog sahabat-sahabat.

Mempunyai anak lelaki yang di tiak Muaz, sesekali entry anak kesayangannya di kongsi, kami gelak tak terhingga…….agak-agak eelobor pun nakal semasa zaman kanak-kanaknya…kan eelobor? Kan?
My Photo

Nak kenal blog eelobor, jom….kasi gegar blog beliau di sini

6 ulasan:

Nina Juliana said...

betul tu, memang peramah orgnye..

Cik Kamoo said...

Kak Ayu...teruskan gegaran dari blog ke blog! moga berjaya....chaiyoook

Citarasa Rinduan said...

nina juliana--
eelobor nie kadangkala suka buli tau...jaga-jaga,,hehehe


cik kamoo--
kak ayu baru balik dari citarasa rinduan...gegar tetap gegar.....terima kasih yer dik, singgah sini..

eelobor said...

hehehe, tocey2. timo kasih. aku baru jer dapat online ari nih. seharian di rumah abang aku

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
abang ko yang kurang sihat tu ker?
macamana dia sekarang?

eelobor said...

dah beransur baik sket. tunggu awal bulan 3 nie kena buat pembedahan.