CITARASA RINDUAN

Sunday, February 13, 2011

Gegar blog ke 11-akuanakpahang

Jangan tak tahu, blogger bekerjaya lelaki ini blogger otai, dah 2 tahun lebih berblog tapi indah budi bahasanya…..tak lokek berkongsi pengalaman…

AKUANAKPAHANG

Entry yang sangat mesra perkataan dan perbahasaan. Nak belajar macam-macam permahaman pun boleh……..semakin lama berkenalan dengan blog akuanakpahang, pasti tak kering ilmu korang.

Siapa yang nak kenal negeri Pahang atau ada antara kita yang bakal nak dapat mertua orang pahang, sila klik sini….. kita gegar blog beliau

2 ulasan:

hysman said...

hehe..
dlu iyer ler mertua pahang..
la ni dok lg..
hehe

Citarasa Rinduan said...

ehem....

sekarang ini, bakal mertua orang mana pulak>>??

sabah eik?? heheheh