CITARASA RINDUAN

Sunday, February 13, 2011

Pengalaman di Pagi ahad??? kacau...............

Puas aku pikirkan masalah aku subuh  tadi,

Kemanalah menghilangnya barang berhargaku?

Ku cari atas meja, tak ada………
Ku cari atas kerusi, tak ada juga…………….
Ku cari atas katil…siap raba-raba dalam kegelapan, maklumlah en zalie dan umai masih diuluit mimpi, tak ada gak……………
Ku cari atas mesin basuh, sebab sebelum aku masuk bilik air, aku ada lalu mesin basuh, eik..tak ada gak lah……..

Haru sungguh, jam dah menunjukkan pukul 6.30 pagi…

Wawawawa………………….
Manalah kaca mataku……..??
Aku rabun….
Diulang sekali lagi…
Aku RABUN………….

Macamana nak lakukan pekerjaan tanpa barang berharga tu?……………..

Dan akhirnya….ler, atas kepala lah…..awat tadi tak perasan???

Hahahhaha….

PS:Poyo sungguh pengalamanku di pagi ahad………..peringatannya??? korang pikir lah sendiri buat masalah si perabun sepertiku….(PIC< kreadit to google)

7 ulasan:

Mas said...

wakakaka...
pepagi dah kecoh cari benda.....
pada hal ada kat kepala....
lawak la ayu ni....

IMANSHAH said...

banyak btoi pikior tu, sampai lupa spek

Citarasa Rinduan said...

mas--
hahahhahaha...
lawak versi ayu yang terlebih banyak pikir...


cikgu iman--
cikgu, semalam ayu kena GEGAR dengan blogger lain-lain..terus masalah lupa melanda....hahahha

Kakzakie said...

Kena ada dua-tiga kalau tak susah jadinya.....

jeBateja said...

Adehhh...kena letak ALARM kot...kalau hilang dia berbunyi....ahakz....

zeqzeq said...

Kecian, nak cepat jadi Liwat,

akuanakpahang said...

Moralnya mmg payah cari bender kalau tak nampak dgn mata :(