CITARASA RINDUAN

Tuesday, February 15, 2011

Gegar blog 29- jebat… Hang Jebat ada blog??

Sebelum aku nak tutup sessi Gegar blog pada 14 febuary 2011..aku nak kongsi dengan kalian tentang blogger lelaki ini

Beliau sangat sempoi berblog…..sambil berkongsi pengalaman kehidupannya, kisah hiburan (ala-ala blog filem dan tv pulak si jebat nie)…beliau nie, kaki masak juga tau….

Untuk blogger eelobor yang hanya pandai masak air,(heheheeh, abis aku kena baling bom dengan eelobor)  aku sarankan ko kena terjah sini beb…tak menyesal………………Percayalah!!!!

Jom, kasi gegar ke blog Jebat………

Selamat malam semua, mohon maaf andai sepanjang Gegar Blog Anda yang aku jalankan ada yang terkurang dan terlebih bahasa…sesungguhnya yang baik itu dariNya, sebaliknya pula datang dari diri iniku sendiri…………

Happy blogging semua……………dan Selamat Maulidul Rasul..marilah kita bersama-sama berselawat keatas junjungan besar nabi Muhammad..

7 ulasan:

Woofer Storm said...

mcm sdp je ni...heheee

suri solehah said...

salam maulidurrasul untuk ayu juga..moga kita antara yang mengamalkan sunnahnya..

Jamiel said...

Salam MaulidurRasul..
Jengok Jebat lak..

DiaUmaiNiNaz said...

salam singgah dari dinaz..salam Maulidur Rasul jg kalian semua.

iqbalhakimi said...

sedap je tgk puding tu kak..hehe

selamat maulidur rasul dari iqbal =)

jeBateja said...

Aiyokkk kak.....Tq ....ahakz....

Banyak2 gambo...yang itu juga menjadi pilihan erk....erk....ahakz

alinac lover said...

wa kak! letak gmbr makan trus rasa nak terjah hehhee