CITARASA RINDUAN

Wednesday, February 16, 2011

RALAT:Gegar blog ke 8- adinda Amy Sensai (URL bertukar, masalah Akaun)

Foto Saya

Blogger wanita ini, macam-macam ceritanya dikongsinya, ada cerita tantang makanan, tentang kehidupannya....nak cerita panjang-panjang pun…takut korang tak percaya pulak..

Yang pasti adinda amy nie dah 2 tahun berblog..., sangat peramah dan sering mengunakkan bahasa yang indah-indah……nak gegar beliau..sila klik sini

Rugi, kalau korang tak singgah kesana…


PENGUMUMAN: BLOGGER AMY MENGHADAPI MASALAH TERHADAP AKAUN GMAIL NYA, OLEH ITU...BLOG TERBARU ADINDA AMY SENSAI TELAH BERTUKAR KEPADA
http://kilauancintasangratu2011.blogspot.com/


MOGA....SAHABAT LAMA DAN BARU yang mengenali Adinda Amy, menukarkan URL kepada yang aku telah ku updatekan. TERIMA KASIH

7 ulasan:

Insan Marhaen said...

dah terjah dan komen n3 Amy. ceritanya pasal banjir teringat pengalaman itu masa IM kecil dulu..

Adinda Amy Sensei said...

assalamualaikum kak ayu...

terima kasih kerana kisahkan blog saya di entri gegar kali ni..

semoga ukhuwwah yang terbina akan terus berpanjangan..

moga ceria kak ayu di hari ahad ni..

Citarasa Rinduan said...

IM--
ayu pun masa kecil-kecil sering main dalam banjir..maklumlah duduk kawasan kota tinggi..asal cuti sekolah pi bandar, balik sure berenang dalam kereta..hahhaha


adinda amy--

waalaikumusalam.
terima kasih mendoakan kak ayu yer dik....
semoga segmen gegar ini, makin mendekatkan blog kamu dan kak ayu......

kita kasi GEGAR

Abu Luqman said...

singgah malam sini..salam ziarah

Mak Wardah said...

salam kenal dari mak wardah

vina devina said...

salam kenal ,,
saya vina dari indonesia :)

faried fred said...

salam kenal semua....