Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, February 16, 2011

Sinar FM pancing Johan dan Zizan??

Agak terlewat aku membaca suratkhabar……..seperti biasa pilihanku adalah metro harian, maaflah…aku bukan anti kepada surat khabar yang lain…namun buat masa kini aku lebih menyukai Metro Harian, hanya hujung minggu aku bertukar ke suratkhabar yang lain

Nak berkongsi tentang mukasurat hadapan..rasanya aku dah naik muak dengan kes bunuh, membunuh, di bunuh dan kau bunuh aku (eik……..gurau jer)

**************
Hanya yang ingin kukongsi mengenai stesen radio Suria FM yang sedang mengintai pelakon komedi terkenal era kini iaitu johan dan Zizan….

Wah, tahniah kepada mereka berdua. Nampak gayanya makin terkenallah artis yang dijolok bakatnya melalui Raja lawak musim pertama..klik sini untuk berita tersebut

Tahniah,…………..


Dan~terima kasih blogger iqbal dan blogger Sunnah kerana mempromosikan GEGAR blog anda~


PS: sebenarnya selain blog menjadi tempatku meluahkan perasaan, berkongsi cerita dan kisah…..

Aku gemar menonton komedi atau bacaan komedi…….kalau dulu kehulur kehilir heret majalah gila-gila..sekarang nie, dapat tengok di kaca TV…3 dara pinggitan, aku suka sikom itu…………..esah, hawa dan noi..heheheeh

9 ulasan:

eelobor said...

kenapa sinar tak nak pancing aku eh?

Adinda Amy Sensei said...

as salam kak ayu...

waahhh...semakin mantap blog akak skrg..bagus..bagus..

saya suka gak ngn lawak zizan dan johan ni...sempoi gilee kan..hehehe..JOZAN memang best..geli hati tgk..

kak....blog baru ni jgn lupa linkkan tauuu...

Unknown said...

eelobor--
kalau sinar pancing ko, of couse aku pasang kuat2 sound radio kat citarasa rinduan, bior depa tau..itu kawanku...EELOBOR!!!!


ADINDA AMY--
wsalam sayang. terima kasih singgah kesini..

insyallah...mulakan perlahan demi perlahan...kak sangat terkilan degan kejadian yang menimpa kamu..
moga kamu tabah..

Adinda Amy Sensei said...

singgah lg..

emm memang kita baru saja saling mengenali kan..dan kak ayu pun tak tau banyak mengenai saya...

emm, saya keje biase je kak...cikgu sekolah rendah je di kuching sarawak.. :)

Unknown said...

alhamdullilah..
dapat kenal guru..bermaksud luas pengetahuan dan pengalaman kak berkongsi cerita dgn kamu

cikgu sekolah rendah banyak jasa utk anak2 murid...

terima kasih sudi kenal dgn kak ayu yer dik

ibuintan said...

as salam Ayu,

en zalie sihat?

akak pun minat gak siri Jozan tu, cerita komedi ni dapat melapangkan pala otak yang benggang... gelak kuat2 kompom relef tensen

Unknown said...

ituinta--
wasalam
alhamdullilah...sedikit senyum drnya, membuatkan hati ayu keriangan...syukur sebab berpeluang melihat kasih sayangnya untuk kami...
dia kuat ibuintan..kuat menghadapi setiap dugaan dariNya..syukur

TERIMA KASIH Kerana sentiasa mengikuti kisah kami sekeluarga...

Murni Alfathunnisa said...

blog is the only place untuk kita meluah rasa..kadang2 tu 50-50 jugak, maklum le, kdg2 orang tak suka dgn apa yang kita kongsi..tapi itu lah, selagi itu yg terbaik & membuatkan kita selesa..kita teruskan je. :)

shahjiehan said...

tgk raja lawak pon rasa2nya depa la yang plg lawak...hahhaa.. mmg serasi budak berdua tuh...