CITARASA RINDUAN

Wednesday, February 16, 2011

Gegar blog ke 48- Cik Pulau, blogspot buat hal malam ni?

Sebenarnya, malam ini blogspot asyik buat hal…………..bila aku looding keblog-blog yang patut ku gegar…ya Ampun…sabor je lah..

Jawapannya RALAT…sabor jerlah…ingat aku sorang jer yang hadapi..kawan aku pun siap sms…hehehe

 **********************
Tak apa, kirannya ini blog yang terakhirku gegar buat malam ini (15 Febuary 2011)….
 My Photo

Blog siapa? Blog cik pulau…bakal guru tau..aku dah lama kenal cik pulau nie, dia pun rajin keluar masuk ke blog citarasa rinduan…

Korang nak kenal dengan students UKM nie, jom……..kasi GEGAR sama-sama..cik pulau

2 ulasan:

rizwan's sweetheart said...

fda pon alami masalah blogspot tu gak. sabar jelah...

cik pulau said...

blog cik pulau dah kena gegar la...
thanks byk2 kak Ayu..
have a nice day...^^,