CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 27, 2011

Dah malas nak sayang..



Hari nie jam 12 tengahari gigi geraham aku dah hilang dari diriku.. nyah ko jauh2… aku tamo simpan kau lagi….

Ubat dah dapat, tapi agaknya aku jenis berani bab2 cabut gigi, so buat masa nie tak makan ubat tahan sakit.. antibiotic wajib habis.. wajib tuuuuuuuuuuuu.. hehehehhe


16 ulasan:

Lelaki Ini said...

takut kowt nak cabut gigi..
fobia darah..

Munnafendy said...

yeah nyah kau jauh2!

Citarasa Rinduan said...

lelaki ini--
agaknya gigi kak dari umur kak 17 tahun ada masalah jer, tu yang kak tak takut cabut..
tapi dah hampir 4 tahun tak cabut gigi.. hehehhe

munna--
hahahha, sakit sangat lah dik.. tamo dah nak sayang2..

gadisBunga said...

erk. pitammm!!!!

Citarasa Rinduan said...

GB--
hahahhahahhahah. gigi bungsu tu,doktor kata tak leh diselamatkan.
hairankan?
selalu check up setahun 2 kali.. tapi dok tak perasan gigi bungsu kak dah lama rosak..

adehhhhhhhhhhhhh

azam said...

inilah bendayg paling orang sayang......

hehehehe....gigi buruk...:)
kasi buanglah.......sakit tu

Citarasa Rinduan said...

azam--
yehahhhhhhhhhhhhhhhhh..
teringin gak nak ambil gambar.. hahahha

zaidah said...

mcm seriau aje bila sebut dr gigi.....

Citarasa Rinduan said...

kak zaidah--
hahahhaha.. sakit sikit jer.. ayu mmg selalu bercinta ngan doktor..
maklumlah, gigi ayu jenis tak cun..

norhidana said...

hehehehhe.... biarlah dia pergi kak,dr dia ada tp kite yg tangung sakitnyer... bile dia dh takde baru la kite lega seleganyer

Citarasa Rinduan said...

dana--
bijak adikku..
hehehehe

abah khalisha said...

wife abah pun duk sakit geraham bongsu ni..cian tul..sakit kan

Izan Ishak said...

aduhhh!!! teringat2 izan cabut gigi sampai 4 btg, padahal gigi tu masih lagi cantik n elok semuanya...

sbbnya nak kena pakai braces. bila diingat2 rasa ngeri pun ada....

diana said...

tahun ni dua kali cabut gigi..
sebab tahun depan saya nak mengandung..ekekek...
tapi belum ngandung pun lagi..:p

Liza said...

akak...liza dah fobia cabut gg ni...sampai bengkak gusi berbulan2...huiiii mmg sakit..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

klu menyakitkan baik buang je kan kak.antibbiotik sila habiskan ye