CITARASA RINDUAN

Wednesday, December 28, 2011

Yang ini pula siapa yang punya?


Jangan malukan kaum wanita, destinasi betul2 berhadapan kedaiku, dok comel terselit kat helaian rumputan..

Aduh!!! Malunya…. Buat renungan sahabat wanita diluar, berhati2lah dengan hak peribadi anda.. kerana wanita itu semulajadi, ayu, dan cantik.. kejadian dariNya, semuanya serba serbi indah… tolonglah berwaspada…

Kepada sahabat lelaki diluar, ingatkanlah kepada adik perempuan, kakak dan anak2 kamu.. 


12 ulasan:

norhidana said...

ayak...malunyer...

~ yus ~ said...

Aduh! memang malu!!!huhuhu

Rai said...

mak aih..macam mana boleh tertinggal eh..

Citarasa Rinduan said...

dana--
mula2 kak tamo syer, tapi kak rasa perlu ingatkan pada teman2..

yus--
ayu hairan tau yus, sebab kejadian ini berlaku pada pagi tadi, walhal ayu dah bersihkan kawasan kedai petang semalam

Citarasa Rinduan said...

Rai--
ayu pun masih tertanya2..

mas saari said...

tak senonohnya, buang merata2!

Nieza said...

sabar jer la tgk sikap org yg tak tau malu gitu kan Ayu...:(

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pki pandai..dah tu tak tau nak urus pula..huhu

JunAina said...

Haishhhh...kita pulak naik segan tengok.

Huda said...

eihh, segannya..apa la buang merata gitu..huhu

Izan Ishak said...

siapakah punya kerja yg sesuhati boleh buang merata2 benda tu? memalukan betullah...

mysara said...

adoi...wt malu je...