CITARASA RINDUAN

Thursday, December 22, 2011

Gelagat mereka.... buat aku sentiasa ceria.


Terima kasih buat kesemua sahabat blogger yang ikhlas memberi nasihat kepadaku.. ku benar2 terharu.. komen anda, sekurangnya melegakan hatiku, walau kadangakala ku kerap menyesali atas apa yang berlaku.. moga pekerja ku yang satu itu berubah jua sikapnya.. kerana aku masih memerlukan tenaganya untuk berkhidmat di Citarasa Rinduan.


Aksi kedua beranak ini sering membuat aku happy selalu… terima kasih Ya Tuhan kerana menganugerahkan kedua-dua insan yang sangat istimewa dihatiku..





Kadangkala mereka  sering bertelagah.
Kadangakala mereka bermasam muka






Kadangakala mereka tidak sebulu, apalah yang direbutnya.. aku pun jadi hairan...



Akhirnya berderai ketawa dari bibirnya yang kecil bila ayahnya minta cium.. Kadangakala aku suka duga sikecil, ku rapatkan wajahku ke pipi ayahnya.. lantas di pukul tubuhku oleh sikecil tanda cemburu, Oh bahagianya..


Oh Umai, oh En Zalie kalian benar2 anugerah yang hebat buat penyeri kehidupanku.. moga kita kekal hingga akhir hayat.. amin


14 ulasan:

Isteri Encek Bard said...

Soo sweert.. alhamdulillah kak

Lelord said...

ohohohohho sgt sweet ok

Citarasa Rinduan said...

su--
depa hari2 ada jer nak dibualkan.. suka layan aksi mereka

kak lelord--
pewwett juga.. hahahha

YaYaNsMuM said...

Sweetnye..(^_^), same la ngan My hb n my son...huhu...suke gadoh2, pastu kiss2 pulak..huhu...

Citarasa Rinduan said...

yana--
alahai.. rindu pada kamu....
tulah kan dik, kita yang ibu nie jadi tukang snap pic jerlah..
depa suka buat pelbagai aksi...
kita sakat2......
hahhaha

diana said...

anak2 penyeri ibu dan ayah..
susah hati cemana pun bila tengok anak rasa lapang dada..:)

aimie amalina said...

alolololo
manjelah dgn ayah ye
hehehe :))

Daddylicious said...

insyaallah...amin.

Citarasa Rinduan said...

diana--
betul tu..
sangat lega

aimie--
kan......dia saya, umai kurang mesra...

Citarasa Rinduan said...

uncle--
amin... syukur

IMANSHAH said...

keluarga bahagia

cucu umie said...

hehe...manje ye umai dgnayah diakan..

Zaliedana said...

Hehe suka tgk aksi umai ngan En Zalie,ank sy pon gitu kak,kalo abahnya nk cium kita,mesti jeles,adeiii..

Sari Yusa Ibrahim said...

Aamiiinnn.... hahahaha.. kelakarnya Umai, ayahnya pun suka menyakat kan.. hihihi