Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, December 16, 2011

Keputusan Maharaja Lawak Mega minggu ke 8, BP dan ADLIN terkeluar

Minggu ke 8, Peserta ada 2 tugasan,persembahan pertama aku bagi markah aku bagi 6/10…

Aku boleh gelak bila kumpulan SYOK, BOBOY dan OSBON buat lawak, tapi osbon agak kurang menyerlah dari persembahan sebelum ini..



Bila tugasan kedua diberikan, dimana peserta perlu membuat lawak dengan alatan… disinilah detik persembahan MLM semakin menurun….

Makin lama makin hambar, aku rasa peserta dah kekeringan idea.. kasihan juga bila mereka bertungkus lumus nak buat penonton ketawa.. macam biasa, penyelamat hanya pada BOBOY dan OSBON, siap juri Zainal buat pantun, OSBON raja LAWAK katanya..Abon balas pantun, moga jadi kenyataan…




Persembahan kedua, aku bagi 2/10. Itupun sebab persembahan terakhir.. Keputusan MLM minggu ke 8 yang terkeluar adalah kumpulan BP dan Adlin, minggu hadapan MLM akan beraksi di stadium Johor Bahru...

PS: bila juri Chef Wan kata bosan, boring.. aku pun setuju pendapat ikhlas beliau..

8 ulasan:

Queenie said...

belum sekali pun akak berpeluang menonton rancangan ini, taktau perjalanan kisah, asyik sibuk ngan lain channel hehe

PCL said...

chef wan..aduhai, apa la yg dia mahukan lg....lawak dgn probs memang cmtulah gayanya...ini pendapat pcl.

azieazah said...

Tak sempat nak tengok. Sebab tadi kena hadir meeting.

Ada ulangan mesti nak tengok.

jeBateja said...

Kita tak tgk pun.....ahakz....sebab ambil astro basic jerk.......ahakz

Syafiq Rosli said...

tu la kan kak..smakin lama smkin jatuh rating

Acik Erna said...

Assalam atu..acik pun tak tengok jugak.

Anonymous said...

JS tak pernah tengok sbb kt umah takde astro..hehe

faraherda.razalan said...

Sy terlepas smlm sbb ngantuk sgt Ayu!