Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, December 24, 2011

Majlis kawin sepupu, Aku dah tak berapa nak betul.. kawan2 tolong kira berapa BIOL aku!!


Majlis kawin sepupu en zalie yang paling meriah aku rasai.. sungguh.. lagilah dilayan dengan hujan yang tak henti2…

Perut lapor,, maka aku jadi tak berapa betul.. hihihihihi

Sekejap nak jadi Gadis Bunga.. biol sat.. hahhaha, rindu kat GB.. semoga adikku itu enjoy bercuti disana.. amin




Sekejap aku ambil makanan tanpa henti, dok ngidam asam boi dan buah lai.. akhirnya sepiring aku bedal… mula2 ingat nak syer ngan MIL, tapi tangan MIL jadi meja.. hahahha, maaf MIL menantumu dok biol..



Dapat satu cawan puding roti.. aku lahap tanpa henti, lupa dah aku sakit gigi.. ngengggg… muka aku terus bertukar jadi biol...



Lepas tu, boleh pula dok jerit2 nak minta kek pengantin… lepas 5 minit baru pengantin perasan aku dok usha mereka.. hahahhaha., dapat gak ko, mana tau, ambil berkat pengantin esok2 ada bb dalam perutku.. huhuhuhuh.. melampauuuuuuu ko AYU.. biol lah tu...





Nak tengok gambar pengantin..
Nie hah!!





Hahahhaha.. aku dan seekor kucing jantan yang gemuk.. posing dulu beb. Pengantin perempuan yang masuk airrr..hahahha

Nie hah pengantin sebenar, Mimie dan Farid, moga berbahagia selamanya..amin



PS: nak syer entry antara aku, blogger GB bertemu blogger yang paling cute dan peramah.. hope keBIOLan aku cepatlah pulih………… aku tamo biol lama2 weeiiiiiihhh


16 ulasan:

IMANSHAH said...

alahai kucing pun pi kenduri

Unknown said...

cikgu iman--
kucing siapa tah dok datang.. parsi tu

Unknown said...

biol tak susahkan orang lain, takpe....hehe..

Nur-nba said...

Ayu, meriahnya majlis tu.. Awat jadi lagu tu? hehe...

Kucing tu dah glamour sebab dapat masuk blog Ayu ni.. Rupa dia serupa dengan kucing Kak Nur.

Rtp Farra Arisha said...

congratulations to they both! hehe :)

azieazah said...

Wahhh.. macam tak puas hati jer AYU? hahahaha nak bersanding lagi ya...?


Entri terkini: “Sampai hati HANIS AZLA buat aku menangis berkali-kali...”

Dr K said...

duduk di meja pengantin posing dgn kucing!!! hahaha

saya dah tgk gambar2 GB ke rumah Ayu dalam blog dia...hehehe

Yatie said...

Ayu bertambah serilah kat umah pengantin, mana ada biolnya...hehehehe..

cikpuanhady said...

hehehe..kawin ngan kucin yer kak ayu..takpe, kucin tu ensem..

emieysandra said...

tak biol lahh..comel je akak >_<"

akuzle ayu said...

ngapernyer ke'biol'an melanda neh? heheheh...

insan marhaen said...

takpa. balik nanti lepas solat... muhaabah diri. insyaAllah, hilang biol...

yang bernama manusia, biasa ler tu..

Unknown said...

hehe, biol ke ayu, tu namanya orang , turut sibuk dan seronok di majlis kenduri

uncle gedek said...

entry ni banyak gambar....

suka!

gadisBunga™ said...

akak nampak ceria sungguh dalam gambo2 ni. dalam dok rindu kat gb pun boleh ceria2. keless akak! *ikan asam pedas tu kitorang balun habis haritu. walawehhhhh!!!

logorithm said...

Banyak biol tuh Cik Ayu! Tak terkira! Hehe...


Terbaru dari Logokoko:

[U] Merry Christmas 2011

[U] Makan taik

[U] Deretan rumah kedai yang paling hodoh di Malaysia!