CITARASA RINDUAN

Saturday, December 24, 2011

24 December 2011 dalam sejarah...


Ku bekejaran pagi ini.. kejar2 masa.. kejar2 langkah.. huhuhuhuh…

Sangat teruja bila menyambut kedatangan seorang blogger femes yang dah lama ku kenali, namun syukur kepada illahi akhirnya kami bertemu jua dialam nyata pada jam 3.55am (24 december 2011).. betul2 beliau berdiri dihadapanku…hehehe

Buat yang tertanya2 siapakah blogger itu???.Jeng2…. blogger tersebut adalah blogger GB (Gadis bunga).
Nak update entry makan2.. nanti2 ya…

Sekarang bekejaran nak bertemu 4 mata dengan blogger yang sangat peramah di alam nyata.. Isyallah.. ada jodoh jam 12.20 tengahari kami iaitu blogger Citarasa Rinduan, blogger GB dan siapakah blogger tersebut.. nantikan entry tersebut selepas aku menghadirkan diri ke majlis perkahwinan sepupu En Zalie di Bandar baru Uda

Insyallah............. buat GB terima kasih kerana sudi singgah ke teratak k.ayu, harap maaf andai terkurang layanan........ ada jodoh bersua lagi...

PS: nak mandi, nak bersiap… tak sabar nak sarung baju lama yang sudah dimanikkan.. heheh

20 ulasan:

nyanyisunyi said...

salam syg ayu..
akak dapat rasakan betapa seronoknya ayu jumpa GB.akak dah 2 kali jumpa GB...bestkan...

bila ek kita nk jumpa pulak?

Citarasa Rinduan said...

kak ida ku sayang--
insyallah.. pasti bersua satu hari..

GB mmg syok abis.. cute.. geram tgk wajah dia nan ayu....
peweettt

Lelord said...

pheeweeet update cepat

Citarasa Rinduan said...

kak lelord--
pi blog GB skrang.. dia dh tunjukkan pic..

heheheheh

gadisBunga said...

erk. mana de femes saya ni kak!!!! hahah!!

tapi kan, akak n family mmg sgt cool dan sempoi! thanks so much akak beri kami tempat berlindung...heheh...


dan juga tempat makan. heheh...!!!

Zul Fattah said...

wah.. best r cam ni.. nak try pergi r tempat akak skali..

Nur-nba said...

Bilalah dapat jumpa Ayu, akak cuti di kg pulak.

Ati Masrif said...

comel sangat gb tu kan ayu!

kita pun teringin nk jumpa ayu jega :)

Munnafendy said...

syoknya dapat jmp kwn2 blogger!

Along Maklong said...

bestnya kan..
3.55 am tu.. maklong tgh bermmpi indah masa tu..

diana said...

tetamu ada lah rezeki..
kena layan sebaik mungkin..
heheh..

bila tahun entah dapat jumpa ayu ni..
teringin la nak pi citarasa rinduan..:)

ieda said...

bila agaknya dpt jumpe ayu jugak ! :)

GB tuu gadis bunga kan .. hurmm rajin dia dtg berjalan2 :)

Daddylicious said...

4pagi ...hebat ayu ni...

jemarisuri said...

seronoknya dpt jumpa bloggers yg di alam maya menjadi nyata kan!

rindu sama kamu semua...hehe

noraliza said...

wahhh..besnye dpt bersua muka :)

maya amir said...

wahhh..jumpe GB..GB dtg JB ye?

hysman said...

kak mlm ni ustaz azhar idrus dtg BBU.. moh la skali singgah masjid jamek BBU.... bila la nak smpai citarasa rinduan yer... hehehehh...

aimie amalina said...

hayooooo
sy ni
yg dh x dok jb, lagii bile dpt jmp kak ayuuu..

anyss said...

Assalamualaikum,
Huh! tak aci betul GB pi jumpa kak Ayu senyap2 ----> lain kali habaQ, ceQ nak kirim peluk cium, ceQ nak mintak tapaw asam pedas hu hu hu

Kakzakie said...

Hmmm.... tak terduga ye pertemuan menjadi sejarah:)