Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, December 18, 2011

Telinga mak keluar Darah...


Aku baru siapkan 8 jenis lauk tengahari, bila En Zalie dapat panggilan telefon dari mak.. aku apa lagi, giggil satu badan. Takuttttt
.
Selain tak boleh dengar bunyi ayat DARAH, berdarah dan terdarah.. hehheheh, aku pun jenis penakut kalau berkaitan dengan penyakit orang yang aku sayang..

Terus pecut kereta, hantar MIL ke klinik..




Doctor kata, telinga MIL ada kulat.. selalu pesakit yang ada kencing manis yang tidak terjaga memang mudah dapat penyakit itu..

Aku pun berpendapat yang sama, sebab aku pun tamo MIL ada sakit pekak.. minta dijauhkanlah…
Syukur, lepas doctor bubuh air (cuci telinga kanan MIL), sekarang MIL dah boleh dengar dengan baik… Cuma ada rasa sakit sedikit sebab bengkak masih belum surut, dapat ubat 4 jenis termasuk ubat titis....RM 45.00.. murah..



PS: Semoga MIL cepat pulih… Sekarang aku nak ke majlis kawin dikampung berdekatan, macam biasa.. aku pi sorang2, ada sahabat yang nak tolong temankan?? Aku bayar...  hahahha



10 ulasan:

eelobor said...

semoga MIL ayu cepat sembuh. apapun kos rawatan di sana sangat murah la ayu....

Hudalatip said...

mudah2an MIL ayu cepat sembuh yea..

lieynanilaz said...

semoga cepat sembuh!!...:)

K.Nor said...

alhamdulillah.. semoga MIL ayu segera sembuh ya..

cik cek said...

Salam Ayu...camana MIL Ayu...cik harap MIL Ayu bertambah pulih....cik nak join p kenduri khawin boleh ke...boring ni sensorang kat rumah..hu hu hu...

mamaijat said...

.....semuga MIL cepat sembuh macam biasa...
AYU,mamaijat pun ngah lawan sakit...
dalam hempedu ada batu..
adohai...Alhamdulillah..atas ujianNYA.

Along Maklong said...

ayu..
semuga mak mentua ayu cepat sembuh.. murahnya kos rawatan tu.. jeles.. rasa nak pindah kesana.. hehe..

Acik Erna said...

ayu semoga mil ayu cepat sembuh.
memang murah ubat disana ye ayu..ditempat acik mahal..kadang 2 jenis ubat pun dah 50.

mummyrinazone beauty said...

dah sembuh eh?alhamdulillah..takot gak ek kuar darah

logorithm said...

Uiks! Negrinya...


Terbaru dari Logokoko:

[U] Video khas ulangtahun ke-18 Tragedi Highland Towers

[10PG] Kenapa b*bi yang menjadi mangsa?

[U] Promosi Hebat! Jimat RM0.00!