Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, December 30, 2011

Pemberitahuan:Semakin susah nak BW ke blog korang...


Ini entry auto post

Sebenarnya walau aku sibuk, mungkin aku akan luangkan sedikit masa berblogwalking ke blog kawan2.. blog yang aku masuk mungkin yang sama2 update entry atau yang ada tinggalkan jejak ke blog saya, bukan sombong tak nak jengah blog yang lain.. tapi korang faham-fahamlah situasi aku yang bukan 3-12 jam kerja menghadap pc…



Sekarang aku ada masalah nak berBW, masalah ini dah lama… tapi bila melibatkan banyak blog yang terlibat, aku patut syer entry pemberitahuan. Ada 2-5 blog yang aku tak dapat masuk… ianya kosong, seperti blog Diana senyum-senyum dan mamaNoriz




Harap2 tuan badan dapatlah baca entry ini… makin sedih sebab aku tak dapat baca entry sahabat yang best2 tu…

Korang memang kreatif, ada tegur 2 blog sahabat yang lain, kebetulan mereka ada FB aku, alhamdullilah.. blog mereka dah okey..

16 ulasan:

Unknown said...

blog abah kosong gk ke??

wahida said...

blog aku ko boleh masuk tak ayu?

Azian Elias said...

ntah lah Ayu.. Now blogspot ni dah macam2 hall.. menakutkan je..esp macam i yang buta it ni.. tak tau nak godeh apa..

gadisBunga™ said...

blog saya? blog saya?

Kakcik Seroja said...

Memang ada blog yang bila kakcik masuk, nampak kepala blog je! :(

Kakzakie Purvit said...

Lama dah kakak tak boleh masuk blog mamaNoriz tak tahu kenapa, seidh sebab dia dekat je dengan kakak duduk Skudai...

Qaseehtolia said...

Hairan..hairan..lama tak singgah sini..

IMANSHAH said...

blog saya ok kan

Rina Rahamat said...

oh oh blog sy mcm mana pula ya?

miloaiskurangmanis said...

blog iols ok tak????

iols pun - tak semua blog iols dapat masuk
sebab iols bz banget...
ni kira terjah dan komen mana yg sempat aje...

faraherda.razalan said...

Eh, ye ke? Kosong yg mcm ne? Maybe tenet kot?

Ati Masrif said...

ayu ..kita pun sama
bila ada masa..line prob

sabo aje lah :)

PCL said...

yelah kekadang problem yg sama gak dihadapi...tapi blog PCL ok kan Ayu ?

Zack said...

a'kum,
salam singgah ^_^
selalu jenguk2 blog ni tp tak tinggalkn jejak je :P jgn maraah~ hehehe..

Daddylicious said...

ntah tahu pulak hal itu...

azieazah said...

Blogspot memang kadang2 buat kita urut dada!