CITARASA RINDUAN

Friday, December 30, 2011

Layan Maharaja Lawak Mega akhir dengan makan-makan tanpa henti...


Hampir ke penghujung pertandingan Maharaja Lawak Mega pada malam ini

Walau agenda aku padat siang tadi, untuk malam yang pasti ku tunggu2.. aku dah bersantai depan kaca TV
Jangan tak caya, petang tadi, aku  makan macam2 tanpa rasa  bersalah..

Aiskrim yang dibaluti kek.. hehehhe. Aku beli 2…. Bukan semua yang aku tayangkan.. hehehhe





Clay pot ayam.. nyamiiiiiii.. panas ko.. tapi sangat sedap, hampir 2 tahun aku tak makan, petang tadi aku teringin benor.. mujur jumpa di Giants pelentong.. hehehe




Nasi goreng Bangkok, rupa Nampak sedap.. bila makan.. em!! Hampa……… anak dara aku kata, sedap lagi mee ibu yang warna hitam tu.. hahahha



MIL order nasi goreng tomyam, aku tanya sedap tak?? Ibu kata.. bolehlah.. sebab dah 2 hari tak makan nasi.. kikikikiki



Sebelum pulang, aku order SomTom, rasa ala2 kerabu.. tapi SomTom makanan orang Thailand.. sesekali mencuba.. okeylah.. pedas dan masammmm, air mineral tu aku punya, jari tu umai yang punya



Sebelum sampai ke kereta, umai minta icekimo, bila depan matanya.. haram tamo makan.. siapa perlu habiskan?? Jawapannya Akulah kannnnnn



Sebelum sampai rumah, aku order big prosperity burger chicken.. hehehheheh.. siap air oren lagi.. hidangan buat layan MLM malam nie.. wah!!!!!!! Hilang diet aku.. sesekali kan??? Tak salah pun..

10 ulasan:

azieazah said...

Mak aiii sakannya dia makan. Nanti sambil gelak, tak sedar makan tak berenti.

Tinginnya nak join! Bila kita nak berjiran nih? hehehehe

IMANSHAH said...

OSBON

Citarasa Rinduan said...

kak azieazah--
hahhahaha. nie mulut penuh dengan kentang goreng.. hahhaha

esok2 sila pindah jb ya..
hehehe

cikgu Iman--
pasti.. kita doakan persembahan beliau terbaik..

gedek! said...

makan banyak jangan lupa eno halia

Along Maklong said...

ayu..
makan sakan nampak..
maklong tgh ngadap cekodok tempe..
yummy jugak.. hehe

Citarasa Rinduan said...

UNCLE--
hehehehhe. rasanya masih boleh masukkkkk lagi...
heheheh

maklong--
sedap tu, saya lapor lagi

eelobor said...

ntah apa rancangan pun aku tak tau yang aku minat.... walaupun tv kat sebelah nie, tak tengok pun MLM

alinac lover said...

wah akakkkkkkkk.. byk nyer menu satu hari ek

Queenie said...

kenyang sampai minggu depan!
ekekeke...

akuzle ayu said...

atoiii!! selera dier....hihihhih... say no more...