CITARASA RINDUAN

Saturday, December 10, 2011

Asal hari sabtu, mesti ada jer cabaran..

Kalau tak ada cabaran, bukan bergelar insan kannnnnn..

 Hehehheh, macam biasa, walau aku penat, walau aku letih, tetap senyum dan nak ceria..

Ginilah yang namanya peniaga, masih muda, nak buat kerja selagi terdaya, kang dah ada usia, terbaring tak bermaya.. hehhehe

Nak cerita pasal pekerja? Em….. jemu dah.. hari ni 2 orang tak datang, maka.. aku ambil keputusan, niaga sampai jam 7 malam jer.. ini pun tak larat sebenarnya, biasalah hujung minggu. Pelanggan ramai…. (minta2 pelanggan tak marah aku)

Aku rehat setengah jam, bersihkan badan, tunaikan kewajipan padanya dan update blog untuk lepaskan sesak didada..

Harap2 korang tak bosan.. sebab aku tahu.. dengan beblog, aku ada sahabat yang memahami situasiku


PS: terima kasih sahabat…..

9 ulasan:

Aisy Nasiha said...

tak pe kak ayu..banyakkan sabar.. dugaan tu utk uji kesungguhan kita..

abah khalisha said...

akak buka kedai ke??

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Su..tak apa kerja lebih sikit.Rezeki jangan ditolak.

eelobor said...

hehehe...dah kira ada masa terluang lah tuh boleh update entri...

mas saari said...

takpe kak, janji rezeki masuk... penat tapi berbaloi kan?

Kalamhati said...

takpe ayu..rezeki masyuk..semoga semuanya dipermudahkan..

Izan Ishak said...

sabar jelah byk2 ayu... nak citer hal pekerja ni sampai bila pun tak abis kan...

ieda said...

yelah ayuu kalau pekerja x dtg susah juga kita kan .. sama2 memerlukan huhuh

get rest ya dear .. kadang2 kita juga perlukan entertainment juga huhuh

Siti Safiyyah said...

yg penting, kerja dan tak lupakan kewajipan, insya-Allah diberkati ^^