CITARASA RINDUAN

Saturday, December 24, 2011

Keputusan Maharaja Lawak Mega minggu ke 9, di Stadium Johor Bahru, PIMAI terkeluar


Secara keseluruhan malam ini adalah persembahan MLM yang terbaik ku tonton..

Mungkin penyokong yang menyaksikan persembahan pelawak di stadium tertutup Majlis Bandaran Johor Bahru yang membuatkan suasana menjadi gamat, membangkitkan idea lawak para peserta.

Siap juri puji malam inilah persembahan yang paling terbaik

Tahniah buat kesemua peserta

Persembahan pertama



 Boboy: versi puteri gunung ledang,
Sangat menghiburkan ditambah dengan persembahan ala2 pertandingan one drop, sangat melucukan.. di gunung ledang pun nenek tua kena layan kerenah Hang Tuah suruh buat pilihan.. hahahhhah..  bila nenek pilih yang betul keluar lah si puteri ledang.. bila si harun salim bacik jadi puteri.. aku suka… comel

Osbon : versi bawang putih bawang merah..
Bila Abon jadi bawang putih.. sakit perut aku.. garang tapi lawaknya menjadi ko… Apabila Os jadi bawang merah..  seksi, pakai kain batik merah, menangis bila bawang putih buli, siap menyanyi lagi.. penonton ketawa tak henti2… aku suka




Persembahan ke 2: Kisah keluarga
Boboy : atok versi zaman technology,. Lihat sahaja gelagat cucu dan atok yang sangat sepadan.. comel.. tahniah boboy



Osbon : Lawak yang sangat santai, lawak guling2 bila Abon kata, gurau-gurau 10 anak, sambil-sambil 5 anak, hehehhehe, kalau tak jawa tak ada 10 anak ko..



Maaf untuk kumpulan SEAHU, PIMAI dan SYOK aku tak syer, sebab aku hanya tonton lawak boboy dan Osbon..

Minggu hadapan 30 december adalah pertandingan akhir MLM..

**************

Nak update keputusan bola sepak:
Keputusan perlawanan persahabatan hari ini: 23 december 2011

Johor FC 2-0 Selangor
Kedah 4-0 Pulau Pinang-AUCMS
Kelantan 1-1 Persebaya Surabaya
Kredit to sinar harian, pertandingan persahabatan seterusnya pada 28 december 2011

12 ulasan:

aimie amalina said...

tgk gak tadi kak ayu
hehehe
suke sgt dgn boboi+osbon
hehehehe :))

Citarasa Rinduan said...

aimie--
setuju sangat2..
suka aksi boboy dan osbon..
hope antara mereka lah pemenang MLM

cik cek said...

Boboi ...Osbon memang the best...happening sgt malam ni...meriah persembahan kat johor ni...johor kita...:)

insan_marhaen said...

tak tonton sebab ziarah keluarga di rumah mak di lorong buah pala.rumah baru, tak ada tv...

Zul Fattah said...

osbon dgan boboy memang terbaik r..

azieazah said...

Sayang juga PIMAI terkeluar, kerana persembahan mereka boleh tahan, wpun tidak cemerlang.

SEHU tu yang tak berapa nak faham.

Apapun, BOBOI dan OSBON memang terbaik! Terbukti orang lama kita, bila berlawak masih kreatif dan hebat!

kakcik said...

Kakcik tak pernah menonton MLM sebab kakcik tidak melanggan saluran itu. ...

eelobor said...

sudah semestinya aku takkan layan apa2 program lain selain daripada bola kan? huhuhuhu

Cik Pulau said...

akak.. sy tak pernah layan ni..tak de astro..
toink.. toink...

Munnafendy said...

tak sabar nak cari kat youtube! xde astro warna..huhu

alahai seksinye bawang merah! keh3

nyanyisunyi said...

memang terbaik mlm tadi kan ayu...tp cuma yg dua tu je lah..boboy dgn osborne..hadiah pun sgt lumayan..mudah2an osbon berjaya.

siapa ke peringkat akhir? tk tenguk sebeb terlelap hehehe

noraliza said...

mmg best ar malam semalam nye..org jb sempoi ;)