CITARASA RINDUAN

Friday, December 2, 2011

Nak tidur...... ada yang boleh kejutkan ker??


Badan letih,, baru balik dari cari bahan untuk citarasa rinduan,.bila penat.. dah mula daa…
Mengantuk pun datang, nak tunggu isyak, nak tunggu Maharaja Lawak Mega minggu ke 6.. wahhhhhh.. harap2 ada yang tolong kejutkan aku..
Nak beradu, wahai anak daraku sayang, jangan ganggu ibu ya….

PS: agak2 dapat ke lelapkan mata sekejap, jangan terus sampai ke subuh… haru!!!

10 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

la..maharaja lawak yg akak nak tgu ke?atau ada benda lain nak urus pastu?tido lah dgn lena ye akak syg..keh3.

Along Maklong said...

selamat melelapkan mata..
sekejap pun jadilah..
macam maklonglah.. tgh nak terlena cucu menjerit.. terkejut terus tak mengantuk..huhu..

azieazah said...

Tak pa la kalu tertidur sampai Subuh pun. Maharaja Lawak tu banyak ulangannya. Boleh tengok di lain masa.

Rehat tu penting.

emieysandra said...

sy pun dh nk melelapkan mata, badan asyik nk demam je kebelakangan ni =.='

selamat malam kak, selamat berehat =)

Acik Erna said...

ayu..acik pun mengantuk bebeno hari ni..berhujan agaknya tadi..layu je..

ainnoraini said...

Selamat beradu ayu... Dan selamat merehatkan badan yg penat tu yeee

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Jaga kesihatan juga ya. Sekarang ni musim demam..

LiFe KaMi said...

rehat tu penting,
Maharaja lawak da tak lawak macam dulu..:)baik tido..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

AYU!!!! Bangun!!! Dah pagi!!! Pukul 3 pagi dah ni, akak pulak baru nk masuk tido.

anyss said...

dah tengahari ni...mangun! mangun! mangun!